اردبیل؛

افزایش کشفیات مواد مخدر در استان اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در 2 ماه امسال کشفیات مواد مخدر در این استان نسبت به مدت مشابه پارسال 52 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار حسین عبدی در آئین معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار افزود: در سایه تلاش ماموران ناجا کشفیات مواد مخدر در این استان در سال گذشته نیز به نسبت سال ماقبل آن 16 درصد افزایش داشت.

وی همچنین در زمینه وضعیت تصادفات در راههای ارتباطی استان در سال های 85 و95 اظهار کرد: در سال 95 کاهش تصادفات فوتی با وجود افزایش تردد به ثبت رسیده و 129 فوتی نسبت به سال 85 کاهش تصادفات جاده ای را شاهد بودیم که حاصل فرهنگ سازی و اصلاح معابر و نقاط حادثه خیز بوده است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: 70 درصد عامل تصادفات بی‌احتیاطی رانندگان و عوامل انسانی است و با جدیت و با انجام کارهای فرهنگی و اطلاع‌رسانی به موقع می‌توان آثار این معضل را به حداقل رساند.

سردار عبدی افزود: نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار در حوزه قرارگاه جهادی آموزشی رتبه نخست را در سال گذشته در بین شهرستان های استان کسب کرده و کارنامه درخشانی در مجموعه نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار حاکم است.

وی از امنیت به عنوان محصول اجتماعی همراه با مشارکت بالای مردم یاد کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم احساس امنیت را تولید کنیم باید زمینه و بستر تحول و تحرک اقتصادی و اجتماعی را با پیشن یاز تامین امنیت به شکل مطلوب فراهم کنیم.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه قدرت‌ های استکباری با تجهیز گروه‌های تکفیری و ضد اسلامی سعی می‌کنند امنیت انقلاب اسلامی را به هر شکل ممکن مخدوش کنند تشریح کرد: امنیتی که امروز در سایه مجاهدت و سلحشوری رزمندگان اسلام به دست آمده باید مورد حفاظت و حراست قرار گیرد تا دشمنان با حیله و توطئه های مختلف سعی نکنند انقلاب اسلامی را مورد هجمه سنگین قرار دهند.

سردار عبدی انتخابات امسال را یکی از ماموریت های ناجا دانست و افزود: سلامت و امنیت و نظم انتخابات از مسوولیت های خطیر ناجا در قبل، حین و بعد از انتخابات بود که با حضور حماسی و 73 درصد مردم ایران در پای صندوق های رای بصورت باشکوه صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در سال گذشته جرایم در استان رشد نسبی سه درصدی داشته است و این جرایم در شهرستان بیله سوار 2درصد کاهش نشان می دهد.

در این آئین با قدردانی از زحمات سرهنگ دوم جواد تقوی فرمانده انتظامی شهرستان بیله سوار، سرهنگ دوم سید هادی موسوی به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.