واکنش علیخانی در مقابل گریه خواهران ووشوکار افسانه‌ای ایران/ ماه عسلی‌ها امشب را از دست ندهند

ششمین برنامه ماه عسل در آستانه لحظات معنوی افطار، میزبان دختران قهرمان ایران بود.

خواهران ووشوکار افسانه‌ای ایران
به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ششمین برنامه ماه عسل در آستانه لحظات معنوی افطار میزبان دختران قهرمان ایران بود.  
 
در ابتدای برنامه، علیخانی میزبان «مرضیه» دختر بزرگ خانواده سمیرمی شد. او  درباره خانواده خود گفت: متولد سمیرم یکی از شهرستان های اصفهان هستم. ما یک خانواده پرجمعیت داشتیم که ۵ خواهر و یک برادر بودیم. لذت خانواده پر جمعيت بیشتر است و من فرزند اول هستم.
 
وی ادامه داد: پدرم  عاشق بچه ها بود،شغل پدرم کشاورزی بود. نه به این معنا که باغ و زمین داشته باشیم بلکه پدرم همراه با مادر و سه تن از خواهران روی مزارع دیگران کار می‌کردند. همه دست به دست داده بودیم و زندگی که زیر خط فقر را ادامه می دادیم. پدرم به خاطر فرزند اول بودن احترام خاصی برای من قائل بود و من به خاطر مدرسه رفتن روی زمین کار نمی کردم. البته یک غروری هم داشتم. حتی اگر کسی درباره کار کردن خانواده من صحبت می کرد، من دوست نداشتم کسی بداند که آنها خانواده من هستند و ما یک خانواده فقیر هستیم.
 
مرضیه عنوان کرد: من نور چشمی پدرم بودم . لباس نو اول برای من می گرفت. به دلیل اینکه با هم خوب بودیم، بقیه خواهر هایم گلایه نمی کردند که چرا برای من فقط لباس می گیرد؛ چراکه شرایط مالی خوبی نداشتیم. البته اگر هر کس صبح زود از خواب بیدار می شد لباس نو را می پوشید و می‌رفت و من باید لباس سال پیش خودم را می پوشیدم . زندگی سختی داشتیم اما هیچ وقت خواسته ای نداشتیم. پدرم آرزو داشت که من به دانشگاه بروم، اما در یک دوره زمانی به دلیل شرایط بد موجود مانند فشار طلبکار‌ها من به یک ازدواج ناخواسته و به اجبار پدرم تن دادم و دو سال بعد با یک بچه ۶ ماهه مجبور به بازگشت به خانه پدر و مادرم شدم. زمانی که به خانه پدرم برگشتم، او برای کار کردن به شیراز رفته و مدتی بود به سمیرم نیامده بود. با حرف هایی که اطرفیان می زدند، متوجه شدیم پدرم در شیراز مانده و ازدواج کرده است.
 
در بخش دیگر برنامه آیتم کوتاهی برای معرفی این خانواده پخش شد. آن خانواده سمیرمی همان خواهران قهرمان منصوریان بودند که مدال های طلا در مسابقات جهانی و آسیایی برای ایران به دست آوردند.  
 
در ادامه برنامه مرضیه قبل از حضور «شهربانو» او را مقاوم، صبور و همچنين الگو در زندگی معرفی کرد و علیخانی از شهربانو منصوریان برای حضور در این بخش گفتگو دعوت کرد.
 
شهربانو منصوریان در خصوص کار کردن خود گفت: من از هفت سالگی کار کردم. به خواست خودم برای کار در مزارع به پدرم کمک می‌کردم، اما همیشه پدرم لباس نو را برای مرضیه  می‌خرید. برای ما مهم نبود. می گفتیم حداقل یکی از دخترها لباس نو بپوشد اما برای الهه مهم بود که لباس او هم نو باشد.  
 
شهربانو در پاسخ به سوال علیخانی درباره آرزوی کودکی خود عنوان کرد: در دوران کودکی آرزوهایی مانند تفریح رفتن همراه پدر و داشتن یکسری امکانات در همان دوران و با همان ذهنیت را داشتیم. اما زمانی که از مزرعه می آمدم تا صبح مامانم خارهای دست ما را در می آورد. حنا میگذاشت روی دستمون تا پوست دستمون کلفت تر شود.
 
در ادامه  گفت: به یاد دارم مراسم عروسی خواهرم مرضیه بود که همراه با پدرم برای خرید مرغ رفتیم، اما فروشنده به پدرم گفت: چون چک‌های قبلی‌ات را پاس نکرده‌ای، نمی‌توانم به تو مرغ قرض بدهم.  پدرم التماس می کرد که مهمون دعوت کردم و در آن لحظه من هم به فروشنده التماس خیلی زیادی کردم. گفتم من قول میدهم کار کنم و این پول را پس بیارم. در نهایت به پدرم  گفت: به خاطر این بچه بهت قرض میدم. بعد از این اتفاق کارهایم را بیشتر کردم و بعد از یک ماه پول را به مرغ فروش پس دادم.  
 
در بخش دیگر آیتمی از محل زندگی و صحبت های مادر خانواده پخش شد.  در ادامه برنامه الهه و سهیلا منصوریان به قاب ماه عسل اضافه شدند.  
 
الهه منصوریان گفت: ما خیلی به هم وابسته بودیم؛ چرا که با هم کار می کردیم اما رفتن شهربانو بیشتر از پدر ما را اذیت کرد. اما او این کار را به این دلیل انجام داد که خانواده داشت از هم می‌پاشید. زمانی که پدر رفت شهربانو مدرک پنجم ابتدایی اش را  قاب گرفت و پس از آویختن آن به دیوار به دنبال کار رفت. هیچ کس این کار را نمی کند؛ شهربانو قهرمان زندگی من است.
 
شهربانو منصوریان درباره رفتن خود به شیراز گفت: خانواده عموی من در شیراز بود. اصرار کردم من را به شیراز ببرد. من تلاش کردم در شیراز نزد یک خانواده که وضع خوبی  داشتند، کار کنم و خودم را به آن‌ها نشان دهم. البته در ابتدا به دلیل سن کمی که داشتم آن‌ها قبول نمی‌کردند که من برایشان کار کنم، اما در نهایت این موضوع را پذیرفتند. رفتن پدرم و شرایط مالی خانواده دلیل رفتن من شیراز بود.  
 
مرضیه منصوریان خواهر بزرگ خانواده در ادامه صحبت‌های خواهران خود ادامه داد: وقتی پدرم به شیراز رفت، اوج سختی بود. ما حتی بعضی از شب ها شام برای خوردن نداشتیم. اما هیچ وقت گله نکردیم. وقتی پدر رفت؛ من جلوی اسم پدرم هزاران علامت سؤال گذاشتم؛ چرا که نمی‌توانستم این کار را درک کنم و شاید به خاطر سختی زندگی و طلبکاران پدرم رفت.
 
سهیلا منصوریان نیز در ادامه درباره رفتن خود گفت: در ابتدا رفتن پدرم و سپس رفتن شهربانو برای من خیلی سخت بود. به یاد دارم در آن زمان که شهربانو دو سالی بود پیش ما نبود، یکی از دوستان پدرم برای تفریح به شهر ما سمیرم آمد و سراغ پدرم را گرفت. وقتی متوجه شد که او ما را ترک کرده خیلی تعجب کرد. گفت پدرتان را می شناختیم. او فقط به خاطر شما کار می کرد. آن خانواده یک بچه هم سن من داشتند و من خیلی باهاش بازی می کردم. در نهایت به من گفتند که اگر دوست داشته باشی، می‌توانی همراه من و خانواده‌ام به اصفهان بیایی و در آن جا همراه با دخترم به مدرسه بروی و نزد ما زندگی کنی.  
 
وی ادامه داد: رفتن از خانواده خیلی برایم سخت بود ، اما به دلیل اینکه هزینه تحصیل و حتی چیزی برای خوردن نداشتیم مجبور شدم با آن خانواده به اصفهان بروم. اما آنجا زمانی که می‌خواستم خوشحالی کنم یاد خانواده خودم می افتادم.  
 
در ادامه علیخانی از الهه منصوریان  درباره اینکه آیا برای دیدن کارکردن شهربانو به شیراز رفته، سوال کرد. او گفت: شهربانو هر چند وقت یک‌بار به دیدن ما می آمد و درباره خانه ای که کار می کرد حرف می زد. گفت «تو اگه بیای توش گم میشی، از بس خونه بزرگ است».
 
علیخانی در ادامه به دلیل نزدیک شدن به اذان مغرب و ناتمام ماندن قصه خواهران قهرمان منصوریان اعلام کرد که فردا  قصه قهرمانی، بزرگ و اسطوره شدن شما را ادامه خواهیم داد.  اما در پایان علیخانی از آنها سوال کرد که چرا پدرشان از رفت.  
 
شهربانو گفت: من به پدرم حق می دهم. به نظرم از زمانی که من ضامن پدرم شدم، از آن موقع پدر بیشتر شرمنده شد. من بهش حق می‌دهم. زندگی سختی داشت.  
 
الهه ادامه داد: «من میگم بابا نباید می رفت. من بابام را خیلی دوست داشتم. من هیچ چیزی از او نخواسته بودم؛ حضورش در خانواده ما کافی بود. من به پدرم حق نمی دهم. ما حاضر بودیم که این قهرمانی را نداشتیم اما در سختی ها پدرم کنارمان بود.  
 
الهه این حرف‌ها را در حالی می‌زد که به شدت گریه می‌کرد. با حرف‌های او خواهران دیگر هم گریه کردند و اینجا بود که علیخانی برای عوض کردن فضا گفت: من فکر می کنم اگر حریفان شما خواهران ورزشکار، فیلم برنامه امروز را ببیند؛ از این به بعد در مسابقات تا جایی که بتواند شما را می‌زنند و جسورتر مبارزه می‌کنند (خنده). به نظرم نمی‌دانستند که شما این قدر عاطفی هستید. با فیلم‌هایی که من هم از تمرینات و مسابقات شما دیدم؛ الان دست به عصا روبروی شما نشستم.  
 
نکته جالب اینجا بود شهربانو سال هایی که در حال کار کردن در سمیرم بود، به برنامه ماه عسل پیام داده بود که شاید با حضور در این برنامه شرایط زندگی آنها تغيير کند.  علیخانی گفت: چه خوب که شما آن زمان به برنامه ما نیامدید و خودتان قهرمان زندگی خود شدید و زندگی تان را ساختید.  
 
سهیلا منصوریان در پایان گفت: من آرزو دارم که یک بار دیگر خانواده ما کنار هم جمع شود. مرضيه و به خصوص الهه پدرم را ببخشند. الان الهه 15 ساله که با پدرم حرف نمی زند.  
 
 
این قصه ادامه دارد...
 
 
گزارش از الهام قبادی
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۵
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ایمانی
۰۰:۲۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
سلام و عرض ادب خدمت خواهران منصوریان من مرد افغانستانی هستم و افتخار میکنم شما بخاطر همت که دارید و همیشه سربلند و موفق باشید
Canada
صادق
۰۵:۴۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
اگر این داستان و داستان هایی که توی ماه عسل گفته میشه رو این هالیوودی ها و باللیوودی های داشتن فیلمهایی میساختن که دنیارو باهاش تکون میدادن
ولی حیف از سینمای خالیوود ما
سینمایی که باید خودمون رو بدبخت و بی دین نشون بدیم تا اسکار بگیریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۹ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
با سلام،ااینکه توکشوری زندگی میکنم که شهربانوها ونرگس کلباسی ها زندگی میکنن خداروشاکرم ودستشونومیبوسم یه پارچه غیرت وهمت واین شکوه بندگیه
Iran (Islamic Republic of)
خواهر ایرانی
۰۰:۴۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
خیلی خوب برنامه ماه عسل حلال باشه دستمزدی که اقای علیخانی دریافت میگرن
Iran (Islamic Republic of)
محبوبه
۱۸:۱۱ ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
قهرمانان ایران زمین خواهران منصوریان
آن چه خوبان همه دارند شما تنها دارید نمیدونم احساسمو چه جوری ابراز کنم حسابی بهتون افتخار می کنم ،امیدوارم زیر سایه امام زمان همیشه سالم وموفق باشید .
دوستتون دارم
Iran (Islamic Republic of)
متین مرادی
۱۲:۲۳ ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
بهترین برنامه ماه عسل بود اشکم در آورد.و هر وقت یادم میفته گریم در میاد درود بر خواهران منصوریان.صدا و سیما فیلمش بسازه معرکه میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۱ ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
سلام برخواهران منصوریان واقعا شیرزنان ایران هستیداون دوروزی که گفتگو داشتین در برنامه ماه عسل من باهر کلامتون گریه میکردم فکر نمیکردم که کسی هم باشه تواین دنیا که اینحوری زجر کشیده باشه دوستتون دارم دلم میخاد از نزدیک ببینمتون
Iran (Islamic Republic of)
نصیری
۰۱:۰۶ ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
افرین بر خواهران منصوریان.بر غیرت تان.بر غرورتان.
Iran (Islamic Republic of)
احمدی نژاد از ایلام
۰۰:۱۱ ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
اول از اقای احسان علیخانی بخاطر برنامه خوبش تشکر می کنم دوم به وجود شما شیر زنان البته شیر مردان وقهرمان خانواده منصوریان خانمها شهربانو. الهه وسهیلا بخاطر استقامت ودست وپنجه نرم کردن با مشکلات وفایق شدن برهمه انهاافتخار می کنم انشاله از نزدیک ببینمتان که باعث خوشحالی بنده می باشد.
Iran (Islamic Republic of)
نرگسی
۱۵:۳۴ ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
آخه چی میشه گفت در مورد غیرت این خواهرا...زبونم نالایق تر از اونه که بخاد لغتی پیدا کنه....
فقط مسولین سرزمینم کلاتونو بالاتر بندازید....تف به شرفتون.چطور وجدانتون میزاره بعد از این سر راحت به بالین بزارید؟؟؟؟؟؟؟?؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۴ ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
احسنت به خواهران منصوری شما با افتخار ترین زنان روی زمین هستین دوستون دارم
Iran (Islamic Republic of)
فریده
۰۲:۱۶ ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
افرین و مرحبا به خواهران منصوری. احسنت
Iran (Islamic Republic of)
مهنلز
۲۳:۴۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
بهشون حسودیم شد، کاش یه ذره ارادشون رو من هم داشتم.
مطمنا" خدا نظر خاصی بهشون داشته. ایشالله مثل همیشه موفق و سربلند باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
فقط میتوان گفت شماشیرزنان این سرزمین هستید،مسیولین توجه داشته باشن از این خواهران منصوریان تو این مملکت زیادن لطفا دریابید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
سلام و درود بر همه شیرزنان کشورم که همواره اسوه و الگوی زنان با نجیب دنیا بوده اند
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۱:۴۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
خیلی ارزشمند بود این برنامه پر از انرژی بود .واقعا زنان سرزمین ما باید از این اسطوره ها درس بگیرند خیلی لذت برم به دختران و زنان سرزمینم افتخار میکنم که اینطور باقدرت در تمام مراحل زندگی مبازره میکنند همیشه پیروز و موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
پروین
۱۰:۵۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
احسنت به خواهران منصوریان
امیدوارم همیشه در زندگی سالم وسربلند باشن
Iran (Islamic Republic of)
ژاله
۰۹:۴۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
درود بر شما خانواده منصوریان
سرگذشت زندگی شما جوابی برای کسانیکه به بهانه فقر تن به ه کار غیر اخلاقی میدهند .
درود بر نجابت و شرفتون
و ننگ بر مسیولین که پدر خانواده در جنگ مصدوم شد و هیچ سهمی ازجنگ نداشت و آنها که باید از صدقه سر شهیدان و جانبازانی همچون منصوریان خوردند.
ننگ بر شما دزدان میلیاردی
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۰۹:۰۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
این قسمت برنامه ماه عسل عالی بود.
خیلی از وفاداری و تلاش خواهران منصوریان درس گرفتم.امیدوارم جونای معتادی که سختی زندگی رو دلیل می دونن برای اعتیاد با دیدن مردونگی این خواهران سختکوش به خودباوری برسن.
مادر خیلی خوبه.مادر خواهران افسانه ای منصوریان برای داشتن این دخترای گل و وفادار بهتون تبریک میگم.
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۰۴:۰۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
برنامه خوب وتاثیر گذاری بودایول به خواهران منصوری
Iran (Islamic Republic of)
شكيلا سليماني
۰۳:۲۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
هر چي راجبه اين اراده توانايي بگم كم گفتم مگه داريم اين همه اراده كاشكي منم يكم مثل شهربانو اسطوره توانايش رو داشتم ايشالا از اين به بعد كي ثانيه هم غم نباشه تو زندگيشون
Iran (Islamic Republic of)
عظیم
۰۳:۰۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
درود به خواهران منصوری پیش ازافطاری خیلی انرژی دادید.سربلندباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
واقعاً قهرمان زندگی هستند،خواهران منصوریان اول قهرمان زندگی شدن،درود بر شرفشون، شیرزنان ایران بهتون افتخار میکنم،ثابت کردین که خاستن توانستن هست،از خیلی از مردها مردترید باغیرتترید باشرفترید،امیدوارم هرچی ازخدا خواستید بهتون بده و به تمام آرزوهاتون برسید
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۰۱:۴۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
آفرین اقای علیخانی .ماه عسل یه برنامه فوق العادست است.
درود ب خواهران منصوریان ب داشتن چنین هم وطنان و قهرمانانی افتخار میکنم ان شالله همیشه موفق و پیروز و سلامت باشن.
Iran (Islamic Republic of)
آرزو
۰۱:۲۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
بهترین برنامه ماه عسل از بدو شروع تا کنون بود..
درود بر همت والا و غیرت و سختکوشی خواهران افسانه ای کشورمون...
ایران و ایرانی افتخار میکنه به وجود چنین دختران قهرمانی
براتون آرزوی بهترینارو دارم مثلث افتخار آفرین ایران
Iran (Islamic Republic of)
هانی
۰۱:۰۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
مثل همیشه عالی
درود بر دختران نجیب سرزمینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
آفرین به این غیرت آفرین به شما قهرمانان امیدوارم به همه ی ارزوهاتون برسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
سلام به شما خواهران قهرمان آفرین بر شما شیرزنان واقعا بهترین برنامه ای که تا به حال دیده بودم همین ماه عسل بود
Iran (Islamic Republic of)
شهربانو
۰۰:۰۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
عاشقتونم خواهران منصوریان
Iran (Islamic Republic of)
شیبا یاقوتی
۲۳:۴۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
سلام برای من این خواهران قهرمان بهترین سکانس ماه عسل در طی این همه مدت بوده و از ته قلبم براشون آرزوی بهترینها رو دارم و افتخار میکنم در سرزمین همچین دلیرانی زندگی میکنند خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم و به طوریکه با گریه‌هاشون گریه‌م گرفت و با دیدن این سه عزیز دوست داشتنی روحیه و امیدم مضاعف شد عااالی بود از نویسنده این گزارش هم تشکر میکنم
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۲۳:۳۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
سلام به غيرتمندان سرزمينم خواهران منصوريان
انصافا شما سختي هاي روزگار را با غيرت و تلاش به زانو درآورديد
خسته نباشي دلاور خداقوت قهرمان
ان شالله آه و نفرين شما دامان حقوق نجومي بگيران رو بگيره كه حداقل احتياجات زنگي شما كمتر از حق اوقات فراغت فرزندان آن گمراهان از خدا بي خبر بود!!!!
سرت رو با بگير قهرمان سرزمين من
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۳:۳۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
باسلام و خسته نباشید خدمت خواهران منصوری. و امیدوارم الاهه خانم یک روزی مدال طلای المپیک رو که واقعا لیاقتش رو دارید برای خودتون و ایران عزیز بدست بیارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
خیلی به سرگذشت شیر زنان وطنم زار زدم.وعبرت گرفتم.مورد توجه پدران که واقعا پدری کنند و مسولین که پشت رای فقرا پنهان میشوند.
Iran (Islamic Republic of)
سرخه
۲۳:۱۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
خواهران منصوری فقط قهرمان نیستند بلکه پهلوان هم هستند بخصوص شهربانو
Iran (Islamic Republic of)
خانم خانه دار
۲۲:۵۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
بهترین های برنامه ی ماه عسل امسال وامشب بود خیلی گریه کردیم آفرین برشما قهرمانان ایران زمین شما به همه درس عشق و ایثار دادید'
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
واقعاافتخاردختران سرزمینم هستيدخواهران منصوری......دمتون گرم ... پاینده وپيروزباشيد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۰۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
درود به شرفتان پایدار و سر بلند باشید همیشه باعث افتخار ایران زمین
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا کرمی زاده
۲۰:۵۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
بالاترین درجه قهرمانی،قهرمان زندگی شدن است درود بدخواهان سمیرمی
Iran (Islamic Republic of)
نسرین
۲۰:۴۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
سلام به خواهران قهرمان. شما لایق بهترین ها هستید. امیدوارم به همه آرزوهایتان برسید
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۹:۱۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
سلامتی اونائی که سبیل ندارند ولی از هرچی مرد هستش مرد ترند
United States of America
سینا
۱۹:۰۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
نمیشد بره یه ورزش دیگه,آخه کدوم مردی جرات میکنه بره خواستگاریش؟خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
پدرشون جانباز بوده ! پس سازمان جانبازان و ایثارگران چیکار میکردن وقتی اینا این همه زجر میکشیدن !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
شیر زن بود نه زن قابل توجه زنان تیتیش مامانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
عالی بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
ینی واقن قهرمان هستن تو زندگیشون
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
مسولین کلاتون را بگذارید بالاتر
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۳۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
باسلام چرا از پسر خانواده هیچ صحبتی نشد؟
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه نکونام از اهواز
۱۶:۲۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
بعد از 10 سال از برنامه ماه عسل فقط این برنامه قققققققققوقالعاده بود ممنون از خواهران نجیب با غیرت ونمونه ی بانوی اصیل ایرانی به خواهران منصوریان من با هر کلامشون زار میزدم شما روی خیلی از مردان که به اسم مرد هستن کم کردید احسن خدا پشت پناهتون من عاشقتون هستم میبوسمتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
این خواهران مردانه در برابر مشکلات جنگیدنو یاد گرفتن.چیزی که برخی از مسئولان هنوز الفبای اونو هم بلد نیستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
شیر زنان خطه ایران افتخار میکنم ایرانی هستم وچنین زنانی با سختی های روزگار دست و پنجه نرم میکنند احسنت به تو خواهران ومنصوریان بخصوص شهربانو اسوه صبر ومقاومت
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۵:۳۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
احسنت به این خواهران
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۱۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
واقعا تاثیر گذار بود
Iran (Islamic Republic of)
نادریان
۱۴:۵۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
دورود بر مادر قهرمان اینها کاشکی میشد دست این مادر رابوسید ماخواهران منصوریان رابعنوان قهرمانان ایران زمین دوست داریم دورود شهربانوی با اراده. خیلی حال کردم اینچنین همت واراده ای قابل ستایش است.
Germany
مرتضی قنبری
۱۴:۲۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
خیلی برنامتون عالیه، من ازبینندگان پروپاقرص ماه عسل هستم درودبه آقای علیخانی!خواهران منصوریان یک استوره میشه ازشون بشماراورد،مسولین یادبگیرن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
بسیار جذاب و تاثیر گذار بود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۰۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
اول اینو بگم انصافا یکی از بهترین قسمتهای ماه عسل دیشب یود. روایت داستان خواهران قهرمان و با غیرت.. برای من که مرد هستم و پدر دو بچه بسیار انرژی بخش بود و روحیه ای مضاعف بهم داد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
بینظیر بودن..زندگی تلخ و کلی,پیروزی..تبریک میگم به خواهران منصوری..
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۳:۱۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
شهربانوی عزیزم،الهه ناز و سهیلای مهربان حقیقتا که مردانگی به معرفت و غیرت میباشد که در وجود شماها بود ، امیدوارم روزی شماها رو از نزدیک ببینم،امیدوارم همیشه این پاکی ،نجابت و غیرت در وجودتون باقی بمانه.دوستتان دارم.
Iran (Islamic Republic of)
یک دوست
۱۲:۴۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
بیایید دست به دست هم بدیم تا این داستان ها تکرار نشه
راه حلش ساده هست
در اطراف خودمون بیشتر دقت کنیم و دارایی هامون را هر چند اندک بین انها هم تقسیم کنیم
منتظر مسئولین نمونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
یکی از بهترین برنامه های ماه عسل بود
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۱:۵۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
بنظرم اینا بخصوص شهربانو قهرمان ورزش تنها نیستن بلکه از همه مهمتر قهرمان زندگی بودن
Germany
مجتبی
۱۰:۳۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
واقعا یکی از بهترین قسمت های برنامه ماه عسل بود .. عالی بودن خواهران منصوریان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
شرم و ننگ باد بر کلیه مسئولین این کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
هزارتا لایک به دختران قهرمان
France
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
عکس دختر صفدر حسینی رو هم کنار اینها میذاشتید
آخرین اخبار