رشت؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کانون‌های مساجد

تفاهم نامه همکاری کانون‌های مساجد در شهرستان‌های غرب گیلان منعقد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان گفت: تا اواسط خرداد ماه کانون‌های مساجد همه شهرستان‌های استان تفاهم نامه خود را امضا می‌کنند.
 
حجت‌الاسلام سلیمان پورابراهیم افزود: شهرستان صومعه‌سرا میزبان برگزاری همایش تفاهم نامه انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری مساجد غرب گیلان در دو بخش سالانه و طرح اوقات فراغت تابستان در کانون‌های فرهنگی مساجد شده است.
 
 
وی افزود: تقویت روحیه خدامحوری، تبلیغ، گسترش و تعمیق فرهنگ روح بخش اسلام و تاکید بر آرمان‌ها و ارزش‌های معنوی و فرهنگ اسلامی و سیره پیامبر (ص)و ائمه معصومین (ع) از جمله اهداف این تفاهم نامه است.
 
 
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت: اهتمام به رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، چشم انداز ٢٠ ساله نظام، اسناد بالادستی و توجه به شعار سال، گسترش زمینه مشارکت و مباشرت مردم در امور فرهنگی، هنری، اجتماعی و علمی با تقویت روحیه خودباوری، امید، نشاط و مبارزه با خودباختگی از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.
 
حجت‌الاسلام پورابراهیم افزود: تقویت و احیای کارکردها و نقش واقعی مساجد در راستای رسیدن به مسجد طراز اسلامی و زمینه سازی برای حضور فعال جوانان در مسجد، گسترش و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی از جمله اهداف این تفاهم نامه است.
 
وی تصریح کرد: طرح اوقات فراغت، مراسم ملی و مذهبی، فعالیت های فرهنگی و هنری، کتاب و کتابخوانی، قرآن و معارف، آموزش و پژوهش، واحد خواهران و فعالیت های ساختاری از محورهای اصلی این تفاهم نامه است.
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.