کرمانشاه؛

برگزاری هجدهمین آیین کوچه‌گردان عاشق برای کمک به خانواده‌های نیازمند

هجدهمین آیین کوچه‌گردان عاشق برای کمک به خانواده‌های نیازمند همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛جعفر دانش‌پرور  گفت: امسال در هجدهمین سال برگزاری آیین کوچه گردان عاشق، بیش از ۸۰۰۰ کیسه مایحتاج غذایی یک ماهه خانواده‌ها تامین شده و توسط داوطلبین و خیرین میان خانواده‌های آسیب دیده در سراسر کشور توزیع می‌شود.

وی افزود: دراستان کرمانشاه نیز امسال برای اجرای این طرح در سطح 500 خانواده محروم برنامه‌ریزی شده است.

دانش‌پرور گفت: کوچه گردان عاشق، نخستین و قدیمی ترین طرح جمعیت مستقل امداد دانشجوی – مردمی امام علی (ع) است که در آن، کیسه های مایحتاج مورد نیاز یک ماهه هزاران خانواده محروم در شب های قدر توسط دانشجویان و مردم ، تهیه و به درِ خانه های این عزیزان برده می شود؛ و این حرکت در واقع به تأسی از کوچه گردی های عاشقانه مولا علی(ع) و سیره عملی زندگی ایشان در یتیم نوازی و مهر به همنوع، انجام می گیرد.

دانش‌پرور با بیان اینکه این کیسه‌ها حاوی مایحتاج یک ماه یک خانواده از برنج، روغن، ماکارانی، سویا، گوشت مرغ، گوشت قرمز، حبوبات و... خواهد بود، ادامه داد: در کیسه‌های سال گذشته اقلامی نظیر شوینده‌ها، خمیردندان، مسواک و... نیز گنجانده شده بود.

مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) در کرمانشاه ضمن دعوت از خیرین و مسئولین برای شرکت در آیین گلریزان "بزم مهر" گفت: این مراسم برای جمع آوری کمکهای خیرین در استان ساعت 17 روز جمعه 19 خرداد در تالار وحدت شهر کرمانشاه واقع در میدان جلیلی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: خیرینی که تمایل به کمک به فعالیت های این موسسه دارند می‌توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت‌ "6104337905324602" به نام جمعیت امام علی(ع) کرمانشاه و یا 6104337770031308" به نام طرح کوچه‌گردان عاشق بانک ملت واریز کنند.

دانش پرور افزود: خیرینی که وجه خود را به حساب کوچه گردان عاشق واریز کنند باید شماره پیگیری و مبلغ واریزی خود را به سامانه پیامکی "30001223000110" اطلاع دهند.

مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) در کرمانشاه گفت: همچنین عموم مردم جهت تحویل کمک های غیرنقدی و نذورات خود می توانند با شماره های 09378998466 و09185729581تماس بگیرند و به هر میزان ممکن به صورت غیرنقدی در این طرح مشارکت کنند.

 

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار