وضعیت نقل و انتقالات در باشگاه استقلال تهران

مديران باشگاه استقلال درصدد هستند تا جذب و تمديد قرارداد هاى بازيكن مورد نياز منصوريان را در دستور كار قرار دهند.

رسمى شدن اولين خريد و ٣ خروجى هاى استقلالبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال استقلال تهران با همه فراز و نشیب هایی که در فصل گذشته داشت، سرانجام پرونده‌اش با نایب قهرمانی در لیگ برتر، حذف از جام حذفی و حذف از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بسته شد. 

در همين راستا منصوريان در نظر دارد با جذب بازيكنان جديد با تيمى قدرتمند براى فصل آتى به ميدان برود.

به اين ترتيب مديران استقلال نيز با توجه به خواسته سرمربى مذاكرات خود را با برخى از بازيكنان آغاز کرده اما هنوز به طور رسمى پرونده نقل و انتقالات این تیم باز نشده است.

از طرفى وضعيت نا مشخص هيئت مديره نيز اين اجازه را نداده تا جذب بازيكنان جديد به طور رسمى پيگيرى شود 

بنابراين تا زمانى كه هيئت مديره استقلال از سوى وزارت ورزش و جوانان ترميم نشود استقلالى ها عملا نمی‌توانند وارد بازار نقل و انتقالات شده و بازیکنان مد نظرشان را جذب کنند.
 
خروجی های استقلال

تا به اين لحظه جدايى ٣ بازيكن استقلال قطعی شده و حتی به صورت رسمی هم اعلام شده است. 

علی سیار، میعاد یزدانی و كنعانى زادگان كه همان نيم فصل نامش از ليست خارج شد بازیکنانى هستند كه به صورت رسمی از جمع آبی پوشان جدا شدند. 

یعقوب کریمی، هرایر مگویان و غفورى ٣ بازیکنی هستند که شانس شان برای همراهی کردن استقلال در فصل بعد زیاد نیست. 

همچنین احتمال جدایی عظیم گوگ مدافع میانی و جوان تیم استقلال از این تیم هم زیاد است.  

کاوه رضایی و بهنام برزای 2 بازیکن استقلال که قراردادشان به اتمام رسیده است با پیشنهاداتی از باشگاه های اروپایی مواجه هستند که البته هنوز هیچ تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

پادوانى مدافع برزيلى استقلالى ها نيز با اتمام قرارداد تنها در صورت تخفيف در مبلغ قرارداد مى تواند در جمع آبى ها ماندگار شود. 

جابر انصارى نيز از ديگر بازيكنانى است كه قراردادش با آبى پوشان به اتمام رسيده و حتى پيشنهاداتى از تيم هاى ديگر دارد. 

اميد نورافكن هم قراردادش تمام شده و اين طور كه شنيده مى شود چند پيشنهاد اروپايى و آسيايى دارد. 

حسينى دروازه بان دوم تيم فوتبال استقلال نيز به دليل نيمكت نشينى خواهان دريافت رضايت نامه است.

با تمام اين تفاسير بايد منتظر ماند و ديد وضعيت كدام يک از این بازيكنان به خروج از جمع آبى ها كشيده مى شود.
 
ورودى هاى استقلال 

در ميان ورودى هاى استقلال می‌توان روزبه چشمی را اولین و قطعی ترین ورودی این باشگاه دانست. بازیکنی که فصل گذشته را با بدشانسی و به دلیل محدودیت نقل و انتقالاتی این باشگاه از دست داد.
 
جپاروف ملی پوش ازبکستانی از ديگر بازيكنانى است كه هنوز شانس حضور در استقلال را دارد و مديران آبى پوش درصدد هستند تا پس از ديدار ايران و ازبكستان مذاكراتى را با اين بازيكن داشته باشند. 

مرتضی تبریزی و سجاد شهباززاده نیز مهاجمانی هستند که مديران نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال با آنها مذاکرات مفصلی داشته‌اند و حتی توافقاتی نیز بین طرفین حاصل شده است. احتمال این که این 2 مهاجم فصل آینده با پیراهن استقلال در لیگ ظاهر شوند زیاد است.
 
اما دیگر بازیکنی که پیوستنش به استقلال بسیار محتمل است، پژمان منتظری مدافع سال های گذشته این تیم است.  

شايان مصلح نيز از جمله بازيكنانى است كه حضورش تا حدودى در استقلال قطعى شده و احتمال پوشيدن پيراهن آبى براى اين بازيكن وجود دارد.

با تمام مواردى كه درباره ليست خروج و ورود اعلام شد بايد بدانيم مديران استقلال به دليل مشخص نبودن وضعيت هيئت مديره نمى توانند هيچ اقدامى درباره جذب بازيكنان جديد و حتى تمديد قرارداد همين بازيكنان فعلى انجام دهند. 

به اين ترتيب بايد در ابتدا هيئت مديره استقلال ترميم و تكميل شود و در نهايت جذب و تمديد قرارداد بازيكنان صورت بگيرد.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۲۰:۳۹ ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
منصوریان بدرد نمی خوره ابروی ما رو برد کاش جلوی السد باخته بودیم.خسرو .رحمتی.مگویان.برزای .یعوب کریمی.باید بروند.ما بی کار نیستیم که بازیکن بیاید استقلال بزرگ شود نام دار شود بعد برود قطر اقای کاوه و ابراهیمی
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۸:۲۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
رحمتی یادتون رفت جزخروجیهاوخودمنصوریان
Iran (Islamic Republic of)
مهدی استقلالی
۱۳:۵۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
ما هیچ حمایتی از شما نمیکنم تمام از استقلال برید همین شما 12میلیارد استقلال رو به سامانه بخشیدی ولی طاهری داره میگیره حق تیمشون ما سرمربی شومن نمیخوایم همین جونهای ما اگه پیشرفت کردن و ما سعود کردیم بخاطر حمایت ما بود ما اومدیم ورزشگاه با اون قیمت‌هایی زیاد ما بازی السد ورزشگاه رو پر کردیم ما مربی لیدر پرست نمیخوایم ما سرمربی بزرگ خارجی میخوایم همین ///ما خواهان برکناری منصوریان و افتخاری هستیم و سرمربی بزرگ خارجی میخوایم همین آبروی استقلالو بردن ایشون خودش با اون سبک صد سال پیش آبروی استقلالو برد توی دربی حالا از یکی مثل خودش حمایت میکنه چرخه پوسیده شما به درد ما نمیخوره مثلث شما استقلال رو نابود کرد با مربیان بیسواد و بی دانش یک مشت ادعا هستید و بلف میزنید یک بچه مغزش بیشتر از مظلومی و منصوريان کار میکنه با تفکرات پوسیدشون ما گول این حرفها رو نمیخوریم ما هیت مدیره استقلالی و قوی و سرمربی بزرگ خارجی میخوایم و کادر خارجی همین مدیرعامل قوی میخوایم #اقای سلطانی فر به داد ما هواداران استقلال برسید خسته شدیم از این همه فرق گذاشتن ///رسانه های عزیر حرف مارو لطفا به گوش آقایون برسونید دیگه سرمربی ایرانی نمیخوایم همین ما سرمربی بزرگ خارجی میخوایم ما از منصوریان و این پیشکسوتان حمایت نمیکنیم ما خسته شدیم از تفکرات پوسیده #اقای داورزنی به داد ما هواداران استقلال برسید. آقای منصوریان این شومن بازیها به درد ما نمیخوره باید بری همین ما نوچه هات نیستیم که ...........................شما در حد تاج کبیر نیستی و نخواهد بود همین آبروی استقلالو بردی برو در حد محلات هستی نوچه هات رو نیار فرودگاه اینارو پول بهشون میدی توی ورزشگاه هم میزنن تو دهن ما نمیزارن ما حرف بزنیم یک فصل هستش داریم عذاب میکشیم با چه زبونی بگیم برو نمیخوایمت همین تن حجازی و پورحیدری توی قبر لرزید خجالت بکش. پیشکسوتهای آبکی و بیسواد منصوریان باعث و بانی این افتضاح بود باید اخراج بشن همشون ما سرمربی بزرگ خارجی میخوایم همین آبروی استقلالو بردن /اقای سلطانی فر به داد ما هواداران استقلال برسید خسته شدیم از اینهمه تبعیض //#اقای داورزنی به داد ما هواداران استقلال برسید خسته شدیم از این تبعیض دیگه صبر ما تموم شده.((توجه توجه
آخرین اخبار