افتتاح بازارچه دائمی صنایع‌ دستی گنبدکاووس

بازارچه دائمی صنایع‌ دستی در شهرستان گنبدکاووس با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال ۲۰ خرداد، همزمان روز جهانی صنایع‌دستی افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به‌ گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به‌ نقل از روابط‌ عمومی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان؛ بازارچه دائمی صنایع‌دستی در شهرستان گنبدکاووس با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال ۲۰ خرداد، هم‌زمان روز جهانی صنایع‌دستی افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
ابراهیم کریمی مدیر کل میراث‌فرهنگی این استان امروز سه‌شنبه ۱۶ خرداد با اعلام این خبر افزود: «این بازارچه در مساحت ۷۰۰ مترمربع با ۲۶ غرفه در رشته‌های بومی و غیربومی در اختیار هنرمندان متقاضی قرار خواهد گرفت و طبق تفاهم‌نامه با بخش خصوصی غرفه‌های این بازارچه تا ۱ سال برای متقاضیان رایگان خواهد بود.»

او خاطرنشان کرد: «با راه‌اندازی چنین بازارچه‌هایی تن‌ها صاحبان غرفه‌ها ذی‌نفع نمی‌شوند، بلکه هنرمندانی که در این بازارچه حضور دارند نیز نفع خواهند برد. همچنین با راه‌اندازی این بازارچه اشتغال ایجاد می‌شود و حمایت از تولید حمایت رونق می‌گیرد.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان در پایان ابراز امیدواری کرد که با رشد بخش بازرگانی، مشکلات تولید هنرمندان صنایع‌دستی حل و با تقویت آن به اشتغال‌زایی در سطح استان کمک شود.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار