ساری،

برگزاری دومين دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان آسيا

دومين دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان آسيا در سالن ورزشی ميليتری زون برگزار می ‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دومين دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان آسيا امروز به مدت دو روز در سالن سرپوشيده ورزشی ميليتری زون هوشمينه با حضور 277 ورزشكار از 16 كشور (ایران، مالزی، قزاقستان، فلسطین، کره جنوبی، فیلیپین، مغولستان، اردن، تایوان، ازبکستان، اندونزی، هنگ کنگ، هند، عربستان، ویتنام و پاکستان) در بخش کیوروگی برگزار می ‌شود.

نخستین روز این رقابت ها در اوزان 41-، 45-، 49- و 53- کیلوگرم گروه پسران و 37-، 41-، 44- و 47- کیلوگرم گروه دختران پیگیری می شود.

در دومین و آخرین روز مسابقات (چهارشنبه – 17 خرداد) هوگوپوشان اوزان 33-، 37-، 57-، 61-، 65- و 65+ کیلوگرم گروه پسران و 29-، 33-، 51-، 55-، 59- و 59+ کیلوگرم گروه دختران بر روی شیاپ‌چانگ می ‌روند که نمایندگان ملی پوش استانمان طبق برنامه قرعه کشی زیر باید مقابل حریفان خود قرار گیرند.

در گروه پسران:

علیرضا حسین‌ پور در وزن 37- کیلوگرم در گام نخست نماینده مالزی را پیش رو دارد و پس از آن رو در روی تکواندوکار قزاق قرار می ‌گیرد.

در گروه دختران:

در وزن 55- کیلوگرم نازنین تنکابنی نماینده کشورمان است که در دور نخست به مصاف نماینده فیلیپین می‌ رود و در صورت پیروزی باید با برنده دیدار اردن و هندوستان مبارزه کند.

در وزن 33- کیلوگرم هانیه حسن ‌نژاد در دور اول با تکواندوکار کشور اردن مبارزه می‌ کند و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار هندوستان، چین تایپه و ویتنام خواهد رفت.

در اولين دوره اين مسابقات كه به ميزبانی چين تايپه برگزار شد، تيم ايران در بخش كيوروگی و در دو گروه دختران و پسران موفق به كسب عنوان قهرمانی شده است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.