مازنی در همایش مطالبات اصلاحات از دولت اعتدال؛

از روحانی میخواهیم به شعارهایش وفادار باشد

عضو فراکسیون امید گفت: روحانی در زمان تبلیغات انتخاباتی تعهدهایی به مردم داد و ما از وی می خواهیم به شعارهایی که داده وفادار باشد و عهد و پیمانش را فراموش نکند.

از روحانی میخواهیم به شعارهایش وفادار باشدبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حجت الاسلام احمد مازنی نماینده مردم  تهران در مجلس شورای اسلامی در همایش مطالبات اصلاحات از دولت اعتدال که امشب (سه شنبه 16خرداد) برگزار شد،اظهار داشت:اعتدال گفتمان نیست بلکه یک خط مشی است و این خط مشی هم به دلیل افراط گری هایی که در جامعه از جریان های مختلف صورت گرفته بود به عنوان خط مشی انتخابی اکثریت عقلای جامعه پذیرفته شد.

وی ادامه داد:هم اصلاح طلبان و هم بخش قابل توجهی از اصولگرایان به ائتلافی پیوستند که به عنوان ائتلاف حامیان دولت نام گرفت و دولت روحانی محصول این ائتلاف است.

عضو فراکسیون امید افزود: در آستانه تشکیل دولت دوازدهم به نظر می رسد آقای  روحانی به گفتمان اصلاحات هم در بیان، هم در شعارها و تا حدودی در رفتار نزدیک تر شده  است.

وی تصریح کرد: آقای ناطق نوری را به عنوان اصولگرای معتدل در کنار ایشان می بینیم و مرحوم هاشمی که سرو اعتدال در بین عقلا بود.

مازنی گفت: مهمترین مساله فرهنگی ما پایبندی به قول و قرارها و عهد و پیمان هاست. با مشکل عهدشکنی در جامعه مواجهیم و خیلی راحت از کنار عهد و پیمان هایمان عبور می کنیم.

عضو فراکسیون امید اضافه کرد: روحانی در زمان تبلیغات انتخاباتی تعهدهایی به مردم داد و ما از وی می خواهیم به شعارهایی که داده وفادار باشد و عهد و پیمانش را فراموش نکند.

نماینده مردم تهران افزود: در گفتمان اصلاحات این مساله مطرح شده که کار فرهنگی را به اهل فرهنگی بسپاریم ،متاسفانه اهل فرهنگ و هنر مورد بی احترامی واقع می شوند.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار