حمله اسیدی به دو برادر

مردان نقابدار پس از درگیری مقابل خانه‌ای در جنوب پایتخت، روی مرد جوان و برادرش اسید پاشیده و از محل متواری شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،   ساعت 23:30 دقیقه یکشنبه 14 خرداد امسال، بازپرس کشیک جنایی پایتخت درتماس مأموران کلانتری 152 خانی آباد درجریان اسیدپاشی شبانه به روی دو برادر قرار گرفت.

با اعلام این خبر تحقیقات بازپرس محسن مدیر روستا و مأموران آغاز شد. مرد جوانی که قربانی اسیدپاشی شده بود به بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی گفت: «با برادرم در مقابل خانه ایستاده بودم که چهار مرد نقابدار، سوار بر موتورسیکلت به طرف ما آمدند. آنها قمه، چاقو، گاز اشک‌آور و اسید به همراه داشتند. مردان ناشناس پس از مجروح کردن من و برادرم روی ما اسید پاشیدند. با آنکه چهره‌هایشان را با نقاب پوشانده بودند اما یکی از آنها را شناختم. او یکی از بچه محل‌هایمان است. پیمان مدت‌ها است که به اشتباه کینه مرا به دل گرفته و تصور می‌کنم اسیدپاشی هم از طرف او بوده است.

او ادامه داد: 8 ماه قبل پیمان در یکی از پارک‌های محل عربده کشی کرد و مستانه وارد خانه‌ای شد و با قمه یک نفر را مجروح کرد. پیمان به خاطر کارهایی که کرده بود بازداشت شد و به زندان افتاد. اما او با این تصور که او را فروخته‌ام و هویتش را برملا  کرده‌ام از من کینه به دل گرفت. مدتی قبل پیمان از زندان آزاد شد و با این کار خواست از من انتقام بگیرد.»
باتوجه به اظهارات مرد جوان، بازپرس جنایی دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد.
 
منبع:روزنامه ایران
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.