مایکل فلین یک سند 600 صفحه‌ای را به کمیته اطلاعاتی سنا تحویل داد

مشاور امنیت ملی مستعفی ترامپ بنا به درخواست کمیته اطلاعاتی سنا، یک سند 600 صفحه‌ای را به این نهاد تحویل داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هاآرتص، یکی از اعضای کنگره آمریکا اعلام کرد "مایکل فلین"، مشاور امنیت ملی سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در راستای بخشی از تحقیقات مربوط به دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، یک سند 600 صفحه‌ای را روز گذشته به کمیته اطلاعاتی سنا تحویل داده است.

این مقام که خواست نامش فاش نشود، گفت: کمیته اطلاعاتی سنا بررسی اطلاعات مندرج در این سند 600 صفحه ای را آغاز کرده است.

"مارک وارنر"، سناتور دموکرات ایالت ویرجینیا دریافت این اسناد از مایکل فلین را تأیید کرد؛ اما در خصوص جزئیات آن هیچ اطلاعاتی ارائه نکرد. وی گفت: ما تا زمانی که این اسناد را بررسی نکنیم نمی توانیم در این خصوص قضاوتی انجام دهیم.

این اسناد در حالی در اختیار کمیته اطلاعاتی سنا قرار گرفته است که "جان کلی"، وزیر امنیت داخلی آمریکا اعلام کرد "جرد کوشنر"، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ و ارتباط وی با روسیه هم بخشی از تحقیقات گسترده وزارت دادگستری خواهد بود. 

مایکل فلین پیشتر از پذیرش احضاریه کمیته اطلاعاتی سنا سر باز زده بود.

فلین که در روند تحقیقات پیرامون نقش روسیه در انتخابات آمریکا یک شاهد مهم محسوب می شود، با ارسال نامه ای به کمیته اطلاعات سنا تصمیم خود را به آنها اطلاع داد و پس از آنکه کمیته اطلاعات سنا اصلاحاتی را در این احضاریه ایجاد کرد، با ارائه اسناد به این کمیته موافقت کرد.

کمیته اطلاعاتی سنا در حال انجام یک تحقیقات گسترده در خصوص اتهام دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و ارتباط میان تیم دونالد ترامپ با مقامات روس است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار