در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

پایان فیلمبرداری «نامه‌های تاخورده»

فیلمبرداری جدیدترین فیلم سینمایی داریوش جهانگیری به پایان رسید.

داریوش جهانگیری کارگردان سینما با اشاره به آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «نامه‌های تا خورده» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: فیلمبرداری بخش نهایی این اثر که در خرمشهر بود که به پایان رسید و کارهای فنی و تدوین آن به زودی آغاز می‌شود.

وی افزود: تدوین این فیلم به علت داشتن پلان‌های فراوان مستند، جبهه و جنگ و...سخت و زمانبر خواهد بود از طرفی چون هدف ما نمایش در جشنواره فیلم فجر است با حوصله و صبر پیش خواهیم رفت و عجله‌ای نداریم و کیفیت بالا هدف اصلی ماست.

وی ادامه داد: سعی کردیم با ساخت «نامه‌های تاخورده» فیلمی متفاوت در ژانر جنگی برای جشنواره آماده کنیم و امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

گفتنی است؛ «نامه‌های تاخورده»، با محوریت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار است.  
  
این اثر به شکلی مبدعانه موضوع حج و زیارت و خانه خدا را با قهرمانان دفاع مقدس حج نرفته به نویسندگی و کارگردانی داریوش جهانگیری و تهیه‌کنندگی مشترک او با مهدی کریمی و با بازی جواد حمیدی روایت می‌کند.   
  
قهرمان این داستان کارمند بازنشسته اداره ورزش، معلولان و جانبازان است که همزمان با بازنشستگی و حین تحویل اتاق به مسئول جدید، با بسته‌ای نامه جا مانده از زمان تعاون و دفاع مقدس روبرو می‌شود و ناگزیر بین رفتن و ماندن، به ملاقات صاحبان نامه‌‌ها می‌رود و سفر زیارتی و طواف او از کشورش آغاز می‌شود و ...


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سروش
۱۰:۱۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
سلام .این فیلم کی اکران میشه ؟