اردبیل؛

صدور اجرائیه های بانکی به طرح ها با اطلاع ستاد تسهیل انجام می گیرد

استاندار اردبیل گفت: از این پس، صدور اجرائیه های بانکی به طرح ها با اطلاع ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان انجام می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: هدف این ستاد، حل مشکلات و موانع سرمایه گذاری و فعال سازی مجدد واحدهای تولیدی راکد است و صدور اجرائیه های بانکی به واحدهای فعال، بدون در نظر گرفتن ملاحظات اجتماعی اقدام نادرستی است.

وی ادامه داد: بهتر است صدور اجرائیه های بانکی به واحدهای فعال، متوقف و با تقسیط مجدد بدهی، تسهیلات سرمایه در گردش پرداخت شود.

استاندار اردبیل از عملکرد برخی بانک ها در این خصوص انتقاد کرد و تصریح نمود: قرار نیست ستاد تسهیل استان بعد از گرفتاری مجریان طرح ها وارد عمل شود بلکه باید به موقع، جلوی اقداماتی که عامل تعطیلی واحد تولیدی و گرفتاری تولید کنندگان است گرفته شود.

خدابخش تاکید کرد: صدور اجرائیه های بانکی به واحدهای تولیدی استان، منبعد با طرح در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان انجام می شود و در این ستاد تلاش خواهد گردید حتی الامکان با در نظر گرفتن مهلت های کوتاه مدت و بلند مدت، تولید کنندگان را در پرداخت بدهی خود به بانک ها یاری نماییم.

گفتنی است در ششمین جلسه ستاد تسهیل ورفع موانع تولید استان مشکلات 9 طرح تولیدی و سرمایه گذاری استان با حضور مجریان واحدهای تولیدی و روسای دستگاه ها و بانک های عامل بررسی گردیدند که تقسیط و امحاء معوقات بانکی، پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش، بخشودگی جرایم و.. از جمله تصمیمات برای رفع موانع تولید این واحدها بودند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار