واکنش‌های جهانی به حملات تروریستی تهران

کشورها و مقامات مختلف جهان به حوادث تروریستی روی داده در تهران واکنش نشان دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛ کشورها و مقامات مختلف جهان به حوادث تروریستی روی داده د رتهران واکنش نشان دادند.

ریچارد هاس، رئیس شورای روابط خارجی آمریکا در واکنش به حملات تروریستی امروز در تهران گفت: محکوم کردن تروریسم نباید گزینشی باشد. باید تروریسم در تهران را محکوم  کنیم همانطور که حملات در اروپا را محکوم کردیم.

 مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به حملات تروریستی امروز تهران در ساختمان مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام خمینی (ره) گفت: امروز هم روزی بسیار غم‌انگیز است. اخبار حملات را به دقت دنبال می‌کنم. امروز با ظریف در تماس خواهم بود.

واکنش‌های جهانی به حملات تروریستی تهران

سخنگوی کرملین روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت مسکو حملات تروریستی مانند آنچه در ایران روی داد را به شدت محکوم می کند و مبارزه همگانی علیه تروریسم را خواستار است.

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه روز چهارشنبه پس از گفتگو با آلفونسو داستیس کیسیدو، همتای اسپانیایی خود اعلام کرد حملات تروریستی که در ایران روی داد، تایید می کند که تروریسم بین المللی گسترش بی سابقه ای داشته است.

وی افزود: «در بحبوحه افزایش بی سابقه تروریسم بین الملل، تقاضا برای فعالیت این گروه بالاست. تروریسم آرام نمی نشیند و این موضوع هر روز تایید می شود از جمله با حمله تروریستی امروز در ایران.»

امارات عربی متحده حمله تروریستی در تهران را محکوم کرد.

وزارت امور خارجه ترکیه حملات تروریستی امروز در ایران را محکوم کرد.

واکنش‌های جهانی به حملات تروریستی تهران

نبیه بری، رئیس مجلس لبنان تاکید کرد حملات تهران باعث تقویت اراده ایران برای نابودی تروریسم خواهد شد.

رادیو هند در واکنش به حملات تروریستی تهران در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت هند همه اشکال تروریسم را محکوم می کند. گزارش های اولیه از ایران دریافت شده است، این حوادث بسیار جای تاسف دارد.


وزیر خارجه ارمنستان نیز با ارسال پیامی حوادث تروریستی امروز تهران را محکوم کرد.

واکنش‌های جهانی به حملات تروریستی تهران

وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد سوریه حملات تروریستی را که امروز در ایران صورت گرفت، به شدت محکوم می کند.

وزارت خارجه سوریه افزود: سوریه همبستگی کامل خود را با مسئولان، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران ابراز می دارد و صادقانه ترین مراتب تسلیت و همدردی خود را به خانواده های قربانیان تقدیم می دارد.


وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای رسمی با محکوم کردن حملات تروریستی امروز در تهران، همبستگی خود را با مردم و دولت ایران اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: دولت و مردم پاکستان عمیقاً به دولت و مردم ایران به ویژه خانواده های قربانیان این حادثه تسلیت می گوید و برای بهبودی سریع زخمی های این حملات آرزوی سلامتی از درگاه خداوند دارد.

وزارت امور خارجه فرانسه روز چهارشنبه حملات (تروریستی) در تهران را که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت و دست کم 12 کشته بر جای گذاشت، به شدت محکوم کرد. 

وزارت امور خارجه فرانسه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: «ما این حملات را که پارلمان ایران و مرقد امام خمینی (ره) را هدف قرار داد، به شدت محکوم می کنیم.»

این بیانیه افزود سفارت فرانسه در تهران اوضاع را رصد می کند و مراتب تسلیت و همدردی خود را به خانواده های قربانیان ابلاغ کرد.

واکنش‌های جهانی به حملات تروریستی تهران

انجلینو الفانو، وزیر امور خارجه ایتالیا گفت: «ایتالیا با نگرانی تحولات مربوط به حملات تروریستی در ایران را دنبال و با قدرت و به شدت آنچه که روی داده است را محکوم می کند». 

وی افزود:« ایتالیا با قربانیان تروریسم جهانی که به همه جا ضربه وارد کرده و ارزشی برای جان انسانها قائل نیست، ابراز همبستگی و نزدیکی می کند».

رئيس جمهور  عراق حملات تروريستی امروز به مجلس شورای اسلامی و مرقد امام خمينی (ره) را محکوم کرد.

گونزالس پونز یکی از سیاستمداران حزب مردم اسپانیا در واکنش به حملات تروریستی تهران در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: تسلیت به مردم تهران، این حمله تنها علیه ایران نبود بلکه علیه همه مسلمانان جهان بود. اما با هم می توانیم داعش را شکست دهیم.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با ابراز مراتب تسلیت خود پس از دو حمله به مجلس شورای اسلامی ایران و حرم بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، وعده داد در مبارزه با تروریسم بین المللی، کمک خواهد کرد.

وزارت امور خارجه قطر روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای در پایگاه اینترنتی این وزارت‌خانه حملات تروریستی در تهران را که به کشته شدن دست کم 12 نفر انجامید، محکوم کرد.

اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد به احترام قربانیان حمله تروریستی در تهران یک دقیقه سکوت کردند.

هیئت ژاپن در سازمان ملل متحد هم در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت شورای امنیت سازمان ملل متحد در واکنش به حملات تروریستی ایران که جان بسیاری را گرفت یک دقیقه سکوت برگزار کرد. در این پیام آمده است عمیق ترین تسلیت مان را به خانواده های قربانیان این حملات ابراز می کنیم.

واکنش‌های جهانی به حملات تروریستی تهران
الهام علی اف ، رییس جمهوری آذربایجان، با ارسال پیامی به دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران، جان باختن شماری از هموطنان ایرانی در حملات تروریستی در تهران را تسلیت گفت. 

دولت اردن حملات خونین روز چهارشنبه در مجلس شورای اسلامی ایران و مرقد امام خمینی (ره) را که دست کم 12 کشته برجا گذاشت محکوم و تاکید کرد موضعی ثابت در زمینه «محکوم کردن تروریسم و هدف قرار دادن غیرنظامیان» دارد. 

دو جنبش فلسطینی حماس و جهاد اسلامی حملات تروریستی را در تهران محکوم کردند.

وزیر امور خارجه آلمان حملات تروریستی روز چهارشنبه در ایران را  به شدت محکوم کرد. زیگمار گابریل گفت :«یک بار دیگر جنایتکاران بی پروا بیگناهان بسیاری را کشتند.»

اِوُو مورالس، رئیس جمهور بولیوی حملات تروریستی روز چهارشنبه در ایران را تسلیت گفت.

مورالس در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: ما با مردم ایران به خاطر حملات تروریستی که در پارلمان و حرم (امام) خمینی رخ داد ابراز همبستگی می کنیم. از نظر ما خشونتی که جان انسان ها را می گیرد، محکوم است.

وزارت امور خارجه عمان در بیانیه ای اعلام کرد ، موضع کشور عمان مخالفت با هرگونه اقدام تروریستی و خشونت طلبی با هدف بی ثبات کردن امنیت و ثبات منطقه و گرفتن جان انسان های بیگناه و ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان غیر‌نظامی است.

وزارت امور خارجه عمان به خانواده های قربانیان ، دولت و مردم ایران تسلیت گفت و شفای فوری مجروحان این حملات تروریستی را خواستار شد.

عادل الجبیر، وزیر خارجه سعودی به حوادث تروریستی امروز در تهران واکنش نشان داد. 

وی در همین راستا گفت: هیچ مدرکی دال بر اینکه افراط‌گرایان عربستانی در حمله تهران دست داشته‌اند وجود ندارد. جبیر همچنین عنوان کرد: عربستان حملات تروریستی را هر کجا که باشد ، محکوم می‌کند.

میشل عون ، رئیس جمهور لبنان در پیامی به حسن روحانی، همتای ایرانی‌اش ضمن محکومیت حملات تروریستی امروز تهران، با مردم کشورمان ابراز همدردی کرد.

بن رودز مشاور اوباما در امور برجام در توییتی اظهار کرد حمله وحشتناکی در ایران اتفاق افتاد. چه در تهران و چه در لندن ما باید در کنار بی‌گناهانی بایستیم که هدف تروریستها قرار می گیرند.

نعمان کورتولموش معاون نخست وزیر ترکیه حملات تروریستی در تهران را محکوم کرد.

کورتولموش که سخنگوی دولت ترکیه نیز است گفت: ملت های دوست و برادر باید مقابل اقدامات تحریک آمیز که با هدف بی ثبات کردن و ایجاد هرج و مرج در منطقه صورت می گیرد آماده باشند و ایستادگی کنند.

وی افزود: نمی توانیم تروریسم را به دین یا مذهب خاصی ارتباط دهیم و تروریسم بدون توجه به منبع آن ، جنایتی بشری است.

معاون نخست وزیر ترکیه حملات تروریستی زشت و وقیحانه ای که اماکن عمومی را در ایران هدف قرار داد، محکوم کرد.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای حملات تروریستی امروز تهران را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: آمریکا حملات تروریستی امروز تهران را محکوم می‌کند. ما مراتب همدردی خود را با خانواده‌های قربانیان ابراز  و برای مردم ایران دعا می‌کنیم. تروریسم در دنیای آرام و متمدن جایی ندارد.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، در بیانیه‌ای حملات تروریستی امروز تهران را محکوم کرد. وی با بیان اینکه حمله تروریستی تهران را "قویا محکوم می‌کند"، با مردم ایران اظهار همدردی کرد.

بوریس جانسون وزیر امور خارجه انگلیس با محکوم کردن حملات تروریستی تهران گفته است:" ما با مردم ایران پس از این حمله تروریستی نفرت انگیز ابراز همدردی می‌کنیم. اکنون زمان اتحاد علیه این آفت (داعش) است."

واکنش‌های جهانی به حملات تروریستی تهران

سناتور دموکرات "تیم کین" درباره حادثه امروز تهران در توییتی نوشت: حمله صبح امروز در ایران بار دیگر تهدید افراط ‌گرایی را به ما گوشزد کرد. دعای ما همراه قربانیان و مجروحان حملات تهران و خانواده‌های آنهاست.

وزارت خارجه ونزوئلا در بیانه ای رسمی از سوی نیکلاس مادورو، رئیس جمهور این کشور، حمله به مجلس و حرم آیت الله خمینی را محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است: ونزوئلا تروریسم را به شدت و با قاطعیت در هر نقطه از جهان محکوم می داند و از جامعه بین المللی می خواهد که جلوی این پدیده که باعث درد و رنج بشریت می شود را بگیرد.

جمهوری بولیواری ونزوئلا به خانواده ها و دوستان قربانیان تسلیت می گوید و با مردم ایران ابراز همدردی و همبستگی می کند. وقوع چنین رویدادی در کشور برادر که همواره از لحاظ تاریخی و به سبب دفاع شرافتمندانه از حاکمیت و استقلال در برابر استکبار مورد تحسین ما بوده است را محکوم می دانیم. ما در کنار هم به تلاش هایمان برای ساختن جهانی مملو از صلح و ثبات و عدالت ادامه خواهیم داد.

دولت برزیل حملات تروریستی تهران را محکوم می نماید. دولت برزیل ضمن تسلیت به خانواده های قربانیان، دعا برای بهبود کامل مجروحین و ابراز همبستگی خود با مردم و دولت ایران، بر محکومیت هرگونه اقدام تروریستی صرف نظر از انگیزه آن تاکید کرد.

بدنبال حمله تروریستی امروز در تهران، شماری از مقامات دولت صربستان این حادثه را محکوم و با دولت و ملت ایران ابراز همدردی کردند. خانم مایا گویکوویچ رئیس مجلس صربستان در دیدار با حسین ملاعبداللهی سفیر کشورمان در بلگراد، این اقدام را به شدت محکوم و با رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان ملت و خانواده قربانیان حادثه ابراز همدردی کرد.

الکساندر وولین وزیر کار صربستان نیز با ارسال پیام تسلیت، با بازماندگان حادثه ابراز همدردی کرد. وی در این پیام مراتب تسلیت عمیق خود، وزارت کار و دولت صربستان را خدمت دولت جمهوری اسلامی ایران و خانواده قربانیان حادثه اعلام و برای مجروحین حادثه آرزوی بهبودی و سلامتی کرد.

همچنین مدیرکل خاورمیانه و آفریقای وزارت امور خارجه صربستان نیز در تماس تلفنی با سفیر کشورمان، ضمن تسلیت به دولت و ملت ایران، این اقدام را منزجر کننده خواند و آن را به شدت محکوم کرد. وی ادامه داد که صربستان همواره در کنار جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم خواهد بود.

حسین ملاعبداللهی سفیر کشورمان در بلگراد نیز ضمن تشکر از واکنش مقامات صربستان، اظهار داشت که این حادثه عزم جمهوری اسلامی ایران را برای مبارزه با تروریسم افزایش خواهد داد. سفیر کشورمان، ایران را یکی از قربانیان اصلی تروریسم خواند و خواستار شناسایی منابع اصلی این پدیده شوم و مقابله دستجمعی با آنان شد.

کارلوس لاتوف روزنامه‌نگار و کاریکاتوریست برزیلی گفت: وزیر خارجه ایران با امیر قطر دیدار می‌کند؛ عربستان با قطر قطع رابطه می‌کند؛ داعش به ایران حمله می‌کند. خودتان نتیجه‌گیری کنید!

 در پی حملات تروریستی در تهران رئیس جمهور افغانستان با ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران ابراز همدردی کرد.

دفتر ریاست جمهوری افغانستان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: ملت افغانستان غم و اندوه ملت دوست و همسایه خود را به خوبی درک می کند. اشرف غنی تاکید کرد تروریستها از کابل تا تهران غیرنظامیان را هدف قرار می دهند و دولت افغانستان این حملات را به شدت محکوم می کند. رییس جمهور افغانستان بر همگرایی منطقه ای و فرا منطقه ای در مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

منابع کاخ نخست وزیری ایتالیا اعلام کردند: پائولو جنتیلونی در پیامی خطاب به رئیس جمهور ایران ضمن اعلام همبستگی با قربانیان بی گناه حملات تروریستی و خانواده های آنها، حمله تروریستی امروز را با قاطعیت محکوم کرد.

لائورا بولدرینی، رئیس مجلس نمایندگان ایتالیا نیز با ابراز همبستگی با رئیس مجلس شورای اسلامی حملات تروریستی تهران را به شدت محکوم کرد.

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در نخستین واکنش رسمی خود به حملات تروریستی تهران، به جای محکوم کردن این حملات، بار دیگر ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد.

ترامپ سرانجام پس از گذشت بیش از 12 ساعت از حملات تروریستی در تهران، در بیانیه‌ای گفت: برای قربانیان این حملات دعا می‌‌کند اما در عین حال، در اظهارنظری کینه‌توزانه مدعی شد کشورهایی که از تروریسم حمایت می‌کنند خودشان نیز به پای آن قربانی می‌شوند.

 
انتهای پیام/

 
بیشتر بخوانید:





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۷
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
عاشق ایران
۰۹:۰۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
عزیزان ما عربستان رو نابود نمیکنیم مقاماتش رو نابود میکنیم اصحاب فیل رو یاد خودتون بیارین مکه و مدینه خدا محافظشه
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۰۰:۰۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
وهابیها فکر میکنند شیعه بکشن میروند بهشت
نه یک راست میروند تو مستراب با کله
Iran (Islamic Republic of)
به هرکسی که ندونسته داره واجب الهی رو زیر سوال میبره
۱۸:۴۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
سلام...خانم یا آقای محترم حج رفتن یکی از واجباته درست مثل نماز خوندن اگه اینجوریه ک شما میگین پس خدا بزرگتر از اونیه ک به نماز ما احتیاج داشته باشه چرا نماز میخونیم?? دارم به کسایی میگم که ممکنه دانسته و یا ندانسته جبهه بگیرن و تفکرات عموم مردم رو درمورد یه واجب الهی عوض کنن حج رفتن واجبه وهیچ زمانی هم آسون وبدون خطر نبوده نه زمان پیامبروامامامون نه الان پس الکی فتوا ندین اولا اگه یه زمانی برسه که واقعا شرایط جوری باشه ک انجام ندادن یه واجب الهی لازم بشه مطمئنا هستن کسایی ک علمشو داشته باشن فتوا بدن دوما اینکه80درصد پولی ک برای ثبت نام میگیرن توجیب خود ایرانیا میره (چون حتی یه قالب پنیر رو هم از همینجا میبرن واسه حجاج )و20 درصدش به بخش خصوصی عربستان تعلق میگیره یعنی مردمش (مثلا به راننده اتوبوس یا صاحب هتل ) پس ندونسته حکم صادر نکنید(درضمن من با اطلاعات کافی دارم صحبت میکنم و پدرومادرم سال94 درحج شرکت کردند پس اطلاعاتم به روزه )..ببخشید اگ طولانی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
ایران دیار شیران مردان غیور و زنان پاک بوده.عزیزان برادران و خواهرانم عرستان سعودی با کشتن مردان و زنان بی گناه ایرانی در حج سقوط جرثقیل تجاوز به کودکان ایرانی و زنان و امروز هم حادثه تروریستی کثیف به دست عناصر کور دل داعش.ایرانیان غیور سوکت بیش از این جایز نیست از سپاه و تمام ارگانهای سیاسی و نظامی عاجزانه درخواست میکنیم که با اشدت مجازات و تا خاک این کشور های بت پرستو شیطانی را با حرکتی جهادی و درخور این بیگانگان انسان نما را داریم من یک ایرانیم ... زنده باد ایران زنده باد ایرانی ... در همه جای دنیا.سکوت جایز نیست ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
ایران دیار شیران مردان غیور و زنان پاک بوده.عزیزان برادران و خواهرانم عرستان سعودی با کشتن مردان و زنان بی گناه ایرانی در حج سقوط جرثقیل تجاوز به کودکان ایرانی و زنان و امروز هم حادثه تروریستی کثیف به دست عناصر کور دل داعش.ایرانیان غیور سوکت بیش از این جایز نیست از سپاه و تمام ارگانهای سیاسی و نظامی عاجزانه درخواست میکنیم که با اشدت مجازات و تا خاک این کشور های بت پرستو شیطانی را با حرکتی جهادی و درخور این بیگانگان انسان نما را داریم من یک ایرانیم ... زنده باد ایران زنده باد ایرانی ... در همه جای دنیا.سکوت جایز نیست ......
United States of America
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
وطنم ای شکوه پا برجااااااا... سکوت بیش از حد اینم داره باید حقشونو کف دستشون گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
جنگ با عربستان ، پایان داعش و تروریست است ، نابودی عربستان یعنی صلح جهانی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۰۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
به نطر من آرامش منطقه فقط با سرجا نشاندن عربستان امکان پذیر است و بس
Iran (Islamic Republic of)
دوست دار انقلاب و رهبری
۰۹:۰۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
باتوکل بر خداوند بزرگ؛تصویب قوانین کوبنده علیه تروریسم در مجلس شورای اسلامی و با رهنمودهای رهبرعزیزمان و قوای نظامی مقتدرمان به فضل الهی تروریسم دیگر جایی نخواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۳۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
زهر خودمون رو به عربستان وحشی وهابی میریزیم و انتقام خون هموطنانمون رو میگیریم. به امید خشک شدن ریشه آل سعود وحشی.
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا ذاکری
۰۵:۱۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
ما باید رابطمون رو با عربستان قطع کنیم. از کالاهاشون مثل نودلیت استفاده نکنیم.
تا زمانی که بیاید.......
به امید روزی که مهدی (عج) از مکه بیاید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
صبور باشیم اول تروریست های داعشی رو نابود میکنیم بعد میرویم سراغ صاحب‌هاشون
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۰۳:۰۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
مرگ بر آل سعـــود خائــن
مــرگ بر اسرائــیل
مـرگ بر داعـــش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
انگار همه یادشون رفته که این دست اسراییل وچندتا کشور غربیه که از آستین وهابیها درامده وداره این عروسکهای داعشی را حرکت میده .البته اونام همینا می خواهند درگیری بین کشورهای منطقه
United States of America
ادریس
۰۲:۵۹ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
این احمق ها فکر کردن مردم ایران با این چیزا میترسن اینا انگار یادشون نیست ما ۸ سال چجوری جنگیدیم
مرگ بر ال سعود
مرگ بر ال یهود
United States of America
کوروش20
۰۲:۴۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
خب انگار وقتش رسیده حالا دیگه فقط نگاهمون به بیت رهبریه فقط یه کلمه کافیه...به خدا قسم کمتر از 3ساعت سعودی ها را به عصر حجر و سوسمار خوریشون برمیگردونیم تا وقتی میگیم رهبر ایران(سید علی) نایب حضرت مهدیه خوب یادشون بمونه....زنده باد ایران...زنده باد سرزمین اریایی...زنده باد اسلام ناب ایرانی..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
دلم میخواد بدونم با اینکه همه میدونن عربستان از داعش حمایت میکنه و حوادث چهارشنبه هم توسط داعش صورت گرفته چطور سازمان حج و زیارت میخواد زائر بفرسته به عربستان.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۲:۱۹ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
بخدا فعلا آقا و سرور و مولایمان امام خامنه ای برای ما پلیس ها اذن میدان خارج از کشور ندادن والا فلسفه خلقت ما فقط و فقط شهادت در راه ایشان هست.
اینجا بیشه شیران است وهابی ،این جوجه فوکلی ها رو برای چی میفرستی اینجا، بترس از روزی که سیدعلی صبرش لبریز و اذن میدان دهد والله این کثافتا و بزرگتر از عادل الجبیر کیه وزیر خارجه شون خودشون را خراب میکنن و عربستان رو ول میکنن و الفرار بغل بابا ترامپ شون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
جناب ض دوست داری جنازداعشی ها کجا باشه وچه شکلی صبحت کنند واهل کجا باشن؟ توهم دلت خوشه که نظردادی !!
حداقل کارشون را محکوم کن یا ابراز همدردی با خانواده شهدا کن.
Iran (Islamic Republic of)
Vahid
۰۱:۱۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
ایتالیا قاطی کرده احیانن
Iran (Islamic Republic of)
ض
۰۰:۳۹ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
سلام
جنازه های داعشی الان کجا بردن؟

اون داعشیایی که میخاستن عملیات انتحاری انجام بدن چه شکلی اند؟ چرا اونارو نشون نمیدن؟


چرا از صورت این جنازه ها عکس قشنگ نمیندازن؟


این 6 تا داعشی الان ایرانی بودن یا کجایی؟ هویتشون چیه؟ فارسی بلد بودن بحرفن؟

فقط میدونم چقدر خر بودن که خودشونو کشتن خاک تو سرشون یعنی خر بودن خودشوننو به کشتن میدن حداقل یه کم برن تروربیست بازی یاد بگیرن

من موندم چه جوری یه ادم میتونه یه عده رو بکشه حالا بقیه هیچ چه جوری میتونه خودشو هلاک کنه
اخه مگه میشه ادم خودشو بکشه
Iran (Islamic Republic of)
...
۰۹:۵۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
اونا اعتقاد دارن که خودشون رو منفجر کنن وارد بهشت می‌شن بعد شما توقع داری بقیه را بکشه خودش هم بشینه تماشا!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
سگ صفت های وهابی
چقدر پستن
باید ما ایرانی ها همت کنیم و حج و تحریم کنیم به خدا
چرا تو این شرایط همش تبلیغ خح پخش میشه!!!
Iran (Islamic Republic of)
دختر ایرانی
۰۰:۱۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
معلومه کار عربستانه
امسال هرکس بره حج نامرده
پول مملکتمونو بمب میکنیم میریزن رو سر جوون هامون که مدافع حرمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
هر کی بره آمریکا و اروپا و ترکیه چی؟
مرده؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
.
۰۰:۰۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
دردناک ترین خبر این بود که سازمان ملل متحده یک دقیقه سکوت کرد



غافل از اینکه سازمان ملل یک عمره که سکوت کرده
United States of America
مهدی
۲۳:۵۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
نابودشود عربستان سعودی صلوات
لبیک یا زینب
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۴۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
من هم از عربستان و آمریکا و اسراییل و مخالفان نظام متنرفم ولی به نظرم این دو حمله بسیار مشکوکه،چرا باید داعش الا حمله کنه منظورم بعد از انتخابات و سخنان رهبره چرا باید هرکدوم دو اسلحه گرم را به راحتی همراه خود داشته باشن و وارد مجلس بشن،این حمله بیشتر به نفع کیه هست؟آیا ما نباید سپاه و موشک ها را تقویت کنیم آیا ما نباید از سوریه، یمن و...بیشتر حمایت کنیم؟ اذهان عمومی به سمت سازش با آمریکا متحدانش می رود با نه؟آیا این حمله بیشتر حالت سیاسی و نمادین نداشت تا اقدام تروریستی؟ و بسیار چیز های دیگر که نمی شود این جا بیان کرد
منهم به اندازه شما از اینکه 12 تا شهید دادیم ناراحت هستم ولی بیایید زود باور نباشیم و هیچ وقت پشت رهبرمون خالی نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
این دفعه رو اشتباه فهمیدی!

این حادثه به نفع هیچ کس در کشور نیست، حتی کسانی که تا دیروز توهم دنیای گفتمان داشتن.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۴۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
مردم ایران رو از خون نترسونید این مردم از انقلاب مشروطه تا الان با خون اجین شدند
مردم ایران با خون بیدار میشن
مردم جواب خون رو با خون میدن
بترسید از زمانی که زمانش برسه....
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۲۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
سیاست واقعا کثیفه . کسانی این حرکت رو محکوم کردن که دستشون به خون های زیادی آلوده است . پشت صحنه حمایت از تروریسم دارن و جلوی صحنه خودشون رو خوب نشون می دن .

با این توصیفات و این واکنش ها فقط خود ملت ایران می شن متهم . یه باره بیان بگن خود مردم ایران به خودشون پاتک زدن و حرکت تروریستی کردن.

خجالت آوره .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۰۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
عربستان حامی اصلی تروریست تو منطقه حملات تروریستی رو محکوم میکنه جوری رفتار میکنن که انگار ما نمیدیونیم این تروریست ها با پول آل سعود تجهیز شدن و تو منطقه دارن دست به جنایت میزنن

جانم فدای کشورم.جانم فدای رهبرم.جانم فدای ملت ایران

مرگ بر آمریکا
مرگ بر آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
مسئولان باید پاسخ گو باشن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۲:۵۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
با سلام اگه عکس العملی نشون ندیم باعث جرات بخشیدن به عربستان وهمدستاش میشه ،وشاهدچیزای مبشیم که قابل جبران نیست،مرگ برعربستان
Iraq
مهدی
۲۲:۵۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
مررررررگ بر عربستان
مرررررررررگ بر ال سعود ایشالله سقوطش
United States of America
مصطفی
۲۲:۵۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
فکر میکنم اگر در این زمان حتی یک قدم دیگر عقب نشینی کنیم سعودی بدجور هار بشه که عواقب وخیمی داره.
قصاص و انتقامی از سعودی بگیریم که ویران کننده باشه.
Iran (Islamic Republic of)
محمدمهدی ب
۲۲:۳۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
دسیسه عربستان وصهیونیستهاست.عربستان باید تاوانش رابدهند
Iran (Islamic Republic of)
محمدمهدی ب
۲۲:۳۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
دسیسه عربستان وصهیونیستهاست.عربستان باید تاوانش رابدهند
Germany
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
سلام حالا بازم اصرار کنید که مردم برا حج برن مکه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
حالا بگید اونایی که به سفارت عربستان حمله کردن تو ستاد کیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
جنگ با عربستان ، پایان داعش و تروریست است ، نابودی عربستان یعنی صلح جهانی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۲۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
ماازجنگ باکفار هیچ ترسی نداریم لبیک یاخامنه ای ،مرگ برآمریکا،اسرائیل،داعشی،آل سقود
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۰:۳۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
عکس العمل نمیخواد مل بیدارترمیشیم به قول شهیدبهشتی.این همه ازما شهیدکردن مگه تسلیم شدیم تازه شروع نیکنیم اول با عرعرستان وبعد متحدانش که ترسوصفتن.خیلی کوتاه اومدیم دیگه بسه.منتظرباشن وهابیون بی جواب نخواهدماند کارامروزشان.زنده بادایران ورهبرن وسپاه وارتش وبسیج وملت نترس ما عراق وسوریه ویمن نیستیم صبرکنن ببینن چی درانتظارشونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
عربستان ما پلیسا نمیزاریم جنگ به داخل ایران برسه پس مراقب باش داعشی هایی که فرستادی سر خودتو با الله اکبر نبرن
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۲۰:۰۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
الله الله یا ربی رسول الله
خدا یا شر داعش و از سر مسلمانان کم کن.
آمین down with daaesh
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۰:۰۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
از تمامی مسئولین شدیدترین برخود و قصاص اربابان سعودی تروریست جهانی را خواستاریم.
هرچه کوتاه بیاییم اتفاقات سخت تری در پیش خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
فرزند کوروش
۲۰:۰۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
عربستان منتظر واکنش باش ک البته خیلی باشدت تر از اون چیزی ک فکر میکنی
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۹:۵۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
میرسد روزی که حکم جهاد صادر بشه، دور نیس سعودیای کثیف ایرانیای غیور نابودتون میکنن خودتون هم میدونید، پس واق واق نکنید کارتون تمومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
وهابی جاهل مردم ایران را با چند تا تیر در کردن نترسانید ، ما همانیم هشت سال با کل دنیا جنگیدیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۴۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
خودتو گول نزن اخوی. همین الان هم زمان جهاده. نیازی نیست منتظر شی که حکم جهاد بیاد. یا الله . سوریه در خدمت شماست. منتظر نباید بشینی که بیان داخل کشور که. حرکت کن و برو سوریه داعشی های وحشی تروریست رو اتش بزن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
مرزهای کشورم هست،
میرجاوه، سراوان،...
بسم الله اگه راست می گید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
لعنت بر عربستان.همه ی ما علیه ات اقدام می کنیم لعنتی.....فقط منتظر باش.....امیدوارم یه روز نابودی ات رو ببینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
ماتاپشتمون به ولایت گرمه خیالمون راحته ان شاالله که دیگه تکرار نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۹:۲۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
بسم الله الرحمن الرحیم وفدیناه بذبحالعظیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
معلومه کار عربستانه عربستان باید موشک بارون بشه
Iran (Islamic Republic of)
سید جواد
۱۹:۱۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
ما باید خاک عربستان اون طویله رو با خاک یکسان کنیم منتظر جواب سخت باش عربستان
Netherlands
حیدر
۱۹:۱۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
عربستان منتظر باش که رگ ایرانی این مردم بالا زده...
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شهرام
۱۹:۱۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
تروریست ها با این کار قبر خودشنو کندند
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۸:۴۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
وای به روزی حکم جهاد داده بشه دونه دونه داعشیا رو اآتش میزنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
عربستان بای بای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
وای که اگر خامنه ای حکم جهادم دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
سگ غربی ها شرف داره به اعراب خلیج فارس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
بر چه اساس به این نتیجه رسیدی؟

نکنه هنوز توهم مودب بودن امریکا از سرتون نپریده.

عربستان فقط یه عروسک خیمه شب بازی برا غرب و امریکاست.

اگه نبود با کاهش قیمت نفت خودزنی نمی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ماندلا
۱۸:۲۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
ضعف امنیتی ودست کم گرفتن سخنان وهابی وحشی بن سلمان درروزهای اخیرباعث این حادثه گردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا ،اسراییل و عربستان وهابی
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۲۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
جمله ی ایتالیا فکر کنم بازبینی می خواد.
Iran (Islamic Republic of)
بهشت قرمز
۱۷:۰۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
عربستان منتظر انتقام باش
آخرین اخبار