اردبیل؛

توسعه مراکز جهاد دانشگاهی در اردبیل

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: با توجه به نقش و تاثیر جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش آموزش و پژوهش ضروری است تا مراکز جهاد دانشگاهی در سطح استان توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر نصیری در آئین تودیع و معارفه روسای جهاد دانشگاهی استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به نقش و تاثیر جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش آموزش و پژوهش ضروری است تامراکز جهاد دانشگاهی در سطح استان توسعه یابد.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات تحقیقاتی جهاد دانشگاهی استان بیان کرد: فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی جهاد دانشگاهی به ویژه در موضوع ناباروری بسیار مطلوب و شایسته قدردانی است که به طور قطع با توسعه مراکز جهاد دانشگاهی در سطح استان می‌توان شاهد توسعه و افزایش این فعالیت‌ها در اردبیل بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه جهاد دانشگاهی از نهادهای پیشران در حوزه دانشگاهی و تولید علم به شمار می‌رود، افزود: توسعه فعالیت‌های آموزشی، علمی، تحقیقاتی و پژوهشی جهاد دانشگاهی می‌تواند زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر در سطح استان به ویژه در حوزه علم و پژوهش شود.

نصیری گفت: با هدف توسعه استان از فعالیت‌های علمی و پژوهشی و به ویژه فعالیت‌های دانش‌‌بنیان در سطح استان حمایت می‌شود و انتظار می‌رود در این زمینه دستگاه‌های مختلف و مرتبط نیز همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند تا از این طریق بتوانیم مسیر پیشرفت استان را هموار سازیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.