نکته سنجی حسن خجسته پس از حوادث تروریستی تهران+ توییت

حسن خجسته معاون سابق سازمان صدا و سیما در صفحه توییتری خود نکاتی مهمی را پس از حادثه تروریستی تهران به اشتراک گذاشت.

نکته سنجی حسن خجسته پس از حوادث تروریستی تهران+ توییت
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با انتشار اخبار اولیه در خصوص دو حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر بنیان گذار جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) در شبکه های اجتماعی بسیاری از مردم به دنبال اخبار موثق و رسمی از حوادث رخ داده بودند و هریک از مسئولان کشوری نیز هسمو با مردم در صدد کنترل اوضاع و پیگیری روند کارها برای مهار این حوادث شدند.

این دو حادثه هرچند چند ساعتی بیشتر طول نکشید و همانند حوادث سایر کشورهای همسایه و حتی کشورهای غربی تلفات جانی بسیاری را در بر نداشت اما احساس نا امنی و نبود امنیت را برای ساعاتی به مردم القا کرد البته فقط در دو نقطه خاص، با وجود این ناامنی در مجلس، نمایندگان در آرامش کامل در صحن علنی حضور داشته و بررسی دستور کار مجلس پرداختند و به این حوادث واکنش نشان دادند.

این حوادث عکس العملی های متفاوتی را از سوی مردم و مسئولان در فضای مجازی وشبکه های اجتماعی به دنبال داشت و اقشار مختلف با عناوین متفاوت و جملات جالب و گاه تند به دو حادثه رخ داده واکنش نشان دادند و همه به امنیت حاکم بر کشور به دلیل جان فشانی های نیروی های انتظامی و نظامی در داخل و مرزهای کشور و به خصوص از خودگذشتگی رزمندگان مدافع حرم در خارج از مرزهای کشور اذعان داشتند.

سیاسیون بسیاری در صفحات شخصی شان در خصوص حوادث روز گذشته تهران نوشتند، حسن خجسته معاون سابق سازمان صدا و سیما نیز در صفحه توییتر خود نکات مهمی را پس از آرامش حاکم بر تهران از حوادث دیروز به اشتراک گذاشت.

وی نوشت: " بعد از حادثه تروريستى، فاتحه براى علودرجه شهدا، دعا سلامتى مجروحان، دعا عزت و سلامتى مدافعان حرم و حريم، دعا آرامش خانوادهاشان".

نکته سنجی حسن خجسته پس از حوادث تروریستی تهران+ توییت 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار