تبریز؛

آغاز طرح ساماندهی معابر عمومی شهر خامنه

شهرداری خامنه از آغاز طرح ویژه ساماندهی معابر عمومی این شهر شامل جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت ریزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ شریفی شهرداری خامنه گفت: این طرح علاوه بر تسطیح، زیرسازی و آسفالت ریزی، شامل بدنه سازی خیابان، جدول گذاری و اجرای پروفیل طولی انتقال آب های سطحی می باشد که با هدف استاندارد سازی مسیرها و هدایت و دفع آب های سطحی و همچنین انتقال آب جهت استفاده در آبیاری باغات و مزارع پایین دست اجرا می شود.
 
وی ادامه داد: در همین راستا طرح جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت‌ریزی کوی شهید احمدی که در ادامه اجرای ساماندهی خیابان‌ها و محلات سطح شهر در دستور کار شهرداری خامنه قرار گرفته و در مراحل پایانی برای آسفالت ریزی است.
 
شریفی، به فاز دوم طرح ساخت خیابان شهدای مدافع حرم اشاره و اظهار کرد: فاز دوم طرح ساخت این خیابان در جهت طرح خیابان سازی مسیر منتهی به آرامستان روضه الحسین و در ادامه فاز نخست این طرح که در سال 95 افتتاح شد، انجام می گیرد.
 
وی اضافه کرد: عملیات آسفالت ریزی خیابان ها و معابر شهر خامنه از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان (اعتبارات استانی) و عملیات ساماندهی و آسفالت ریزی کوی گلستان (کوی غضنفری) نیز به زودی اجرایی خواهد شد.
 
شریفی ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر با حمایت های روزافزون مسئولان و شهروندان طرح های یاد شده تکمیل و تقدیم اهالی خامنه شود.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.