احزاب در هفته‌ گذشته/

از ماجرای شهردار شدن قالیباف در اهواز تا خداحافظی با کسانی که گامی برای پیروزی روحانی برنداشتند!

مهم‌ترین اخبار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در هفته گذشته را در این گزارش بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، تبیین دیدگاه‌های امام خمینی (ره) از سوی شخصیت‌های سیاسی، تعیین رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاحات و پاسخ به شایعه انتصاب قالیباف برای شهرداری اهواز از مهم‌ترین اخبار حوزه احزاب و تشکل‌ها در هفته گذشته بود.


رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رهبر کبیر انقلاب در اوج اقتدار و بزرگی در داخل و عرصه بین‌المللی، به ساده‌ترین صورت ممکن زندگی کردند.
 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: امام خمینی (ره) معتقد به حسن رابطه ایران با کشورهای دیگر بودند اما تاکید می‌کردند که با کشورهای غاصب نباید رابطه داشت.


عضو هیات رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: متاسفانه در دولت رویکرد اشرافی‌گری وجود دارد و با این رویکرد خدمت به محرومین معنا ندارد.


عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران گفت: امام خمینی (ره) قشر مستضعف را مالک انقلاب و نظام می‌دانستند و همواره توصیه به رسیدگی معیشت و زندگی آن ها را داشته اند.


دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم گفت: انقلاب اسلامی نسبت به انقلاب‌های دنیا مطلوب‌تر بوده و سریعتر به آرمان‌هایش دست پیدا کرده است.


سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت:رسانه‌ها نیز می‌توانند در جهت رفع اشرافی گری و تحقق فرمایشات امام راحل نقش مهمی را ایفا کنند.


دبیر کل حزب اراده ملت گفت: سبک زندگی مسئولین نباید با متن جامعه فاصله چندانی نداشته باشد چرا که در غیر این صورت روش زندگی مسئولین با آرمان‌های امام و انقلاب سازگار نخواهد بود.


عضو جبهه یکتا گفت: مدیران باید زهد و پارسایی را سرلوحه زندگانی خود قرار دهند اما برای ارتقای سطح زندگی و معیشت مردم بکوشند.


عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی ازمولفه‌های مهم مبانی اندیشه‌ای حضرت امام(ره) مساله مبارزه با استکبار بوده است، ایشان مکرر جنایت‌ها و خیانت‌های آمریکا را یادآوری می‌کردند تا مردم بدانند خصومت استکبار با جمهوری اسلامی پایانی ندارد.


عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بعضی از آرمان‌های انقلاب در معرض خطراند یعنی بعضی از جریانات سیاسی و دولت‌ها آن‌گونه که باید و شاید در خدمت آرمان‌های انقلاب و امام(ره) قرار نگرفته‌اند.


رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر گفت: امام خمینی (ره) همواره تاکیدشان بر این بود که راه سازش با کشورهایی که با ما سرجنگ دارند و متجاوزند، وجود ندارد.

دبیر کل جمعیت رهپویان گفت: در مسئله اشرافی‌گری ملاحظه می‌شود که حفره عمیقی بین آنچه که امام بدان اعتقاد داشتند و آنچه که امروز مسئولین انجام می‌دهند وجود دارد.


عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر مسئولی ساده‌زیست نباشد نمی‌تواند بگوید که تابع خط امام (ره) است و نخواهد توانست راه ایشان را ادامه دهد.


دبیر کل حزب اسلامی کار گفت:در زمینه عدالت اجتماعی فاصله زیادی تا رسیدن به آرمان‌های امام راحل و انقلاب در پیش داریم.


در این بسته خبری با حواشی مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) همراه باشید.


در این گزارش تصاویری کمتر دیده شده از قیام خونین 15 خرداد ماه سال 42 را می‌بینید.


دبیر کل حزب مردم سالاری گفت: موضوع استکبار ستیزی و مقابله با قدرتهای استکباری یکی از بحث هایی است که همیشه باید مورد توجه قرار بگیرد.


اخیرا گمانه‌زنی‌های زیادی در فضای مجازی مبنی بر انتصاب محمدباقر قالیباف برای شهرداری اهواز مطرح است.


دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: ما کابینه ای در خط مطالبات مردم می خواهیم، باید به کسانی که این دولت را همراهی نکردند بگوییم خداحافظ!


در این گزارش عکس‌هایی از مسئولان عالی رتبه کشورمان به همراه خانواده‌شان را ببینید.


معاون پارلمانی دولت دهم گفت: تفکیک وزارتخانه مسکن و شهرسازی اشتباه است چون ادغام این وزارتخانه براساس مطالعات مفصل سازمان مدیریت انجام شد و آقایان را به آن مطالعات ارجاع می‌دهم.


ژاله فرامرزیان دبیرکل انجمن روزنامه نگاران زن، رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شد.


وزیر پست و تلگراف دولت سازندگی گفت: اقدامات تروریستی دستان مردم ما را در هم فشرده‌تر می‌کند و آنان منسجم‌تر و متحد‌تر می‌شوند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار