فرمانده مرزبانی ناجا:

به پشتوانه امت و ولایت تمامی توطئه ها را خنثی می کنیم/شهادت بالاترین ویژگی این نظام است

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر بصیرت افزایی و وحدت بین مردم گفت: کشور ایران به پشتوانه امت و ولایت فقیه تمامی توطئه ها و فتنه های دشمنان را خنثی می کند.

به پشتوانه امت و ولایت تمامی توطئه ها را خنثی می کنیم/شهادت بالاترین ویژگی این نظام استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار قاسم رضایی  فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عصر پنجشنبه در آیین چهلمین روز شهادت عملیات تروریستی هنگ مرزی میرجاوه (سیستان و بلوچستان) در گلزار شهدای شهر کرمان گفت: امروز تهدید دشمنان نظام اسلامی، فتنه فرهنگی و تهدید اخلاقی است، و در این شرایط شهدا از ما بصیرت می خواهند و باید پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مشکلی برای این مملکت پیش نیاید. 

وی با تاکید بر اینکه این ملت به ولی فقیه زمان لبیک گفتند و شیطان بزرگ از قبال روحیه انقلابی و ولایی مردم به وحشت افتاده است تصریح کرد: باید مراقب تهدیدهای فرهنگی، اخلاقی و بصیرتی و به اوضاع کنونی توجه جدی داشت و همانگونه که سردار سلیمانی فدایی رهبر است ما نیز باید مدافع حریم ولایی باشیم. 

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: گرامی داشت شهدا باید ما را به سمت پشتیبانی از ولایت فقیه سوق دهد زیرا از اهداف شهدا همین است و گرنه خاک که مراقبت نمی خواهد خاک عزیز است چون ولایت در آن جاری است. 

وی افزود: زمانی که شهدا دغدغه ناموس دارند مرزبان ناموس دار است و شهید در جایگاه ناموس وارد شده و ناموس دین، شرف، حیثیت و رعایت حدود الهی است. 

سردار رضایی عنوان کرد: اگر دیروز اتفاق تروریستی در تهران افتاد برای نخستین بار نبود زیرا عموم این عملیات ها خنثی شده و پاسخ این گروه را خواهیم داد. 

وی گفت: اینکه عده ای در ریاض توطئه چیدند ادامه توطئه های قبل بود و ایران اسلامی همان ایران عاشورایی است و پیام شهدا پیام روز عاشورا است. 

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: ایران اسلامی 2 بال سبز و سرخ دارد، بال سبز اعتقاد و انتظار به ظهور است که اعتقادی عمیق است و بال سرخ همان شهادت است زیرا مردم ایران فرزند عاشورا هستند و از مرگ نمی ترسند. 

وی با بیان اینکه تهدید امروز جدی است اظهار کرد: پرنده ای که 2 بال را هدایت می کند ولی فقیه است و اجازه ندهید حریم ولایت تضعیف شود زیرا توطئه دشمن از داخل و بیرون همین است. 

سردار رضایی گفت: فتنه سال 88 در راستای تخریب آرمان انقلاب اسلامی بود و عده ای هم اکنون نیز در این مسیر حرکت می کنند. 

وی افزود: عده ای می خواهند انتخابات و حضور 41 میلیونی مردم که به نظام جمهوری اسلامی رای دادند را تضعیف کنند و پیام شهدا و این مجلس برای درون و بیرون کشور و برای کسانی که نمی فهمند همین است که ما از شهادت و مرگ در راه خدا هراسی نداریم. 
فرمانده مرزبانی ناجا بیان کرد: فرزندان معنوی خمینی هستیم که فرمودند اگر یکه و تنها بمانم وظیفه خود را انجام می دهم. 

وی گفت: مرزبانان در هفت هزار و 885 کیلومتر نوار مرزی به صورت شبانه روزی توطئه های دشمن را خنثی کرده و امنیت را به کشور هدیه می کنند و تمامی مرزبانان در تمامی مواقع با بصیرت بالا به دنبال خنثی کردن تهدید دشمنان هستند. 

سردار رضایی افزود: پیام شهدا این است که مستکبر، منحرف، منافق و فتنه گر جایی در این نظام ندارد و آرمان نظام اسلامی خدشه دار نمی شود زیرا سکان دار این نظام ولایت فقیه است. 

وی خاطرنشان کرد: جماعتی که فریاد بزند من یک انقلابی ام، فتنه در میان آن جایی ندارد لذا کسانی که نفهمیدند و گرفتار انحراف هستند پیام این مجلس را بشنوند. 

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی از نگاه اعتقادی در امنیت کامل به سر می برد و اگر امروز در دنیا بیداری صورت می گیرد به برکت اعتقاد و خون شهدا است. 
وی افزود: اگر امروز فتنه تکفیری ها در سوریه و عراق در حال خاموش شدن است ناشی از خون شهدا و استقامت پدران شهدا و جانبازان است و پیام این مجلس تذکری به خودمان بوده که هدف شهدا چه بود؟ لذا هدف اسلام واقعی است نه اسلام امریکایی با رقص شمشیر و مبادله دلار و نفت. 

سردار رضایی اظهار کرد: پرورش دهنده تروریسم در منطقه دولت های مرتجع همانند عربستان هستند که امروز به اسم مخالفت با تروریسم کشورهای دیگر را به مدافع تروریسم متهم می کند. 

وی گفت: مرتجعین منطقه به هوش باشند زیرا اگر در مسیر هدایت غلط مستکبرین قرار بگیرند بلایی جز نیستی، نصیبشان نمی شود. 

فرمانده انتظامی ناجا با بیان اینکه امروز مرز جغرافیایی ایران با مرز اسلام واقعی یکی است تصریح کرد: اگر همرزمان ما در سوریه و عراق به عنوان مدافع حرم با کفر واقعی می جنگند به موجب هدایت و معنویت از طریق ولایت فقیه است. 

سردار رضایی گفت: اگر مرزها امن است به جهت فداکاری فرزندان این مملکت و مدافعان حرم اسلامی است لذا امروز مفتخرم به پدران شهدا بگویم شما مرز یار افتخاری نظام بوده که راه شهدا را ادامه می دهید. 

وی افزود: باید به اخلاق، رفتار، اعتقاد خواسته شهدا را ادامه دهیم زیرا آنها انتظار دارند تهدید دشمن را بشناسیم، برنامه ریزی کنیم و به خواب نرویم زیرا یادبودها مسیر را برای ما روشن می کند. 

فرمانده مرزبانی ناجا بیان کرد: زندگی در عصر انقلاب اسلامی نعمت خداوند بوده و زندگی در کشور ولایی توفیقی بزرگ است زیرا مرجع ما ولی فقیه از جانب خداوند است. 

وی گفت: پیش از انقلاب خدمات شایسته مرزبانی به طاغوت بود و امروز خدمت مرزبانان به پاک، منزه و نور است لذا این کار توفیق، سجده، شکر، نثار خون و هزینه می خواهد. 

سردار رضایی با بیان اینکه به نص صریح قرآن که شهدا زنده اند اعتقاد داریم افزود: شهدا امروز در این آیین حضور دارند و این مکان عبادتگاه و محفل ما عبادت است زیرا این مجلس در راستای بندگی خداوند متعال برقرار شده است. 

وی عنوان کرد: در ادامه راه یکسری از مرزبانان به سرعت به خدا، شهدا و قرب الهی و فیض عظمی می رسند و عده ای دیگر راه آنها را ادامه می دهند زیرا آنها از منتظران شهادت هستند. 

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه هر فردی که آمده روزی می رود اما اینکه چگونه برود مفهوم شهادت است گفت: در ایران اسلامی روزانه صدها نفر فوتی داریم و این شهید است که به مجالس عظمت می بخشد. 

وی افزود: انقلاب اسلامی ویژگی های زیادی به ارمغان آورده اما شهادت بالاترین ویژگی این نظام است زیرا مرگ تلخ و شهادت شیرین است و بسیاری از شهدا در آخرین لحظه تبسم می کنند. 

سردار رضایی صاحب این مجالس را سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) دانست و اظهار کرد: درود می فرستیم بر ملت ایران که با روحیه انقلابی مقابل استکبار ایستاده اند. 

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مردم کرمان در دوران دفاع مقدس بیش از 6 هزار و 500 شهید و 20 هزار جوان جانباز داده است و از اینجا باید فرهنگ، روحیه انقلابی و ولایی را جستجو کرد. 

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: سردار قاسم سلیمانی مجاهد واقعی در دوران دفاع مقدس بود و امروز به عنوان فردی موثر و باطل کننده فتنه های استکبار در منطقه می درخشد فردی که خود را ذوب در ولایت می بیند نه پشت سر رهبر بلکه دور رهبر می چرخد و مدافع حریم ولی فقیه بدون چون و چرا است و سرمایه ملی کشور و امت اسلامی سردار بزرگ اسلام، شهید زنده، افتخار جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی است. 


منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.