سردار سلامی در گفتگوی ویژه خبری؛

ما در بحث امنیت ملی با هیچکس شوخی نداریم، انتقام می‌گیریم/ جهان حرف و عمل سپاه پاسداران ایران را دیده است

اهداف و ابعاد جنایت تروریستی دیروز در تهران امشب ۱۸ خرداد در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه مورد بررسی قرار گرفت.

تشریح اهداف و ابعاد جنایت تروریستی دیروز در تهرانبه گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اهداف و ابعاد جنایت تروریستی دیروز در تهران امشب ۱۸ خرداد در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه مورد بررسی قرار گرفت.

سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در ابتدا در پاسخ به سوال اول مجری برنامه پیرامون ابعاد حادثه تروریستی روز گذشته گفت: این موفقیت و پیروزی بزرگ را به ملت عزیز و مقتدر ایران تبریک عرض می‌کنم، قاطعیت و تسلط نیرو‌ها در خاموش کردن فتنه قابل تقدیر است به طوری که دیروز تسلط امنیتی و نظامی حاصل شد و واکنش نیرو ها‌ی ما تحسین برانگیز بود.
 
اقدام دیروز یک ناکامی سیاسی دیگری را برای دشمنان ثبت کرد
 
وی با بیان اینکه یک ناکامی سیاسی بزرگ دیگری برای دشمنان ملت ایران ثبت شد ادامه داد: این حادثه طرح سیاسی است که قاعدتا در ریاض طراحی شده و محصول مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان است لذا ناکام گذاشتن طرح سیاسی پیروزی بزرگی برای ملت ایران بود به طوری که ملت ایران اقتدار امنیتی مثال زدنی و بی بدیلی را در مدیریت حادثه تروریستی و امنیتی نشان دادند.

ما یک رویای سیاسی را با اقدام دیروز زنده به گور کردیم

سردار سلامی با بیان اینکه این دستاورد پیروزی بزرگی است گفت: ما یک رویای سیاسی را برای دشمنان در این سرزمین با این عمل زنده به گور کردیم و این سرزمین مدفن خائنان و کسانی است که بخواهند برای برهم زدن آن عملی را اجرا کنند.
 
هیچ یک از نیروهایمان آسیبی ندیدند
 
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه تمام تروریست ها دیروز کشته شدند  گفت: حتی یک ناخن نیروهای امنیتی و دفاعی ما در حادثه دیروز خراش برنداشت لذا هیچ یک از نیروهایمان هیچ آسیبی ندیدند و به استثنی یک  پاسداری که به صورت ناجوانمردانه بدون داشتن سلاحی در بدو ورود تروریست ها به مجلس شهید شد، پاسدارانی که مسئولیت حفاظت مجلس را برعهده داشتند تروریست ها را در بدو ورود با مقاومت خود از کنار مردم دور کردند.
 
وی با بیان اینکه تروریست ها می خواستند وارد صحن علنی مجلس شوند که با شجاعت پاسداران جلوی این اقدام شان گرفته شد خاطرنشان کرد: اگر شهادت ناجوانمردانه، بی دفاع و بی رحمانه هموطنانمان را توسط تروریست ها کم کنیم آنها مچاله ، دود و زغال شدند  در حالی که قطره خونی از بینی یکی از رزمندگان اسلام چه نیروهای امنیتی و چه سپاه ریخته نشد و خود این چیرگی و تسلط برای ملت ایران است  در صورتی که آنها به ظاهر نیروهایی حرفه‌ای، ورزیده و آموزش دیده بودند.
                                                                                                                          
 
سردار سلامی با اشاره به اینکه  نیروهای ما بلافاصله وارد عمل شده و مردم را دور کردند اظهار داشت: آنها سعی داشتند که اقتدار سیاسی ما را بشکنند اما با مقاومت برادران پاسدار مجلس روبرو شدند، متاسفانه تروریست ها پاسدار محافظ و نگهبان درب ورودی را به رگبار می بندند .
 
در شرایط غافلگیری باید حساب شده عمل کرد                                                                                                                 
وی با اشاره به اینکه  نیروهای ما در تعقیب و گریز جوانمردانه و فداکارانه آنها را به درون ساختمان جنبی وادار کردند گفت:  در آن ساختمان مراجعه کننده و کارکنان حضور داشتند و این موضوع کار را برای نیروهایمان پیچیده کرد لذا باید در شرایط غافلگیری حساب شده عمل می کردند.
 
 سردار سلامی ادامه داد: اگر نیروها از تعادل روانی، ورزیدگی و مهارت کافی برخوردار نباشند ممکن است دچار بی تعادلی روانی شوند ، بلافاصله نیروهای کمکی که یگان های زبده و اموزش دیده بودند فراخوان شدند و به سرعت وارد عمل شدند و به کمک برادرانی شتافتند که در مجلس حضور داشتند ، مشخص نبود که تروریست ها در کدام طبقه بودند و تلاش می کردند که کارمندان و مراجعه کنندگان را به گروگان بگیرند.

وی با اشاره به اینکه ما کار بسیار پیچیده ای داشتیم به طوری که باید عملیات تمیز ، تاکتیکی و مینیاتوری را انجام می دادیم گفت: در این عملیات باید مردم را از مسلحین جدا می کردیم و اطمینان پیدا می کردیم که هر اتاق را که پاک سازی می کنیم افراد خودمان در آنجا حضور ندارند لذا مجبور بودیم عملیات را به دقت و با حوصله کافی انجام دهیم، عملیات ظریف ، دقیق ، با تدبیر و شجاعانه  انجام شد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه نیروها طبقه به طبقه ، اتاق به اتاق جان خود را به خطر می انداختند افزود: ما نمی توانستیم از گاز اشک آور و نارنجک استفاده کنیم و همچنین نمی توانستیم عملیات را رگباری انجام دهیم زیرا مردم خود ما در آنجا حضور داشتند و جان آنها برایمان از اهمیت برخوردار بود.
 
 وی ادامه داد: یکی از نکات جالب این عملیات این بود که هدایت آن در حد فرمانده حفاظت سپاه در مجلس بود اما فرماندهی کل سپاه به همراه فرمانده نیروی زمینی در قلب این حادثه حضور پیدا کردند و از نزدیک مدیریت عالی این حادثه را بر عهده گرفتند و این همان راز موفقیت سپاه است.

سردار سلامی اظهار داشت: وقتی حادثه دیروز اتفاق افتاد ، سردار جعفری ( فرمانده کل سپاه) با بنده تماس گرفت و عنوان کرد که یکی از ما در محل حادثه حضور پیدا کند که بنده نیز اعلام آمادگی کردم اما وقتی به مجلس رسیدم و با ایشان تماس گرفتم تا بگویم به محل حادثه رسیده ام ، ایشان عنوان کردند که در صحن علنی مجلس حضور دارند لذا وقتی که این همه اراده و غیرت و تعصب وجود دارد که فرمانده کل سپاه نمی تواند داخل اتاقش بنشیند و چند کیلومتر آن طرف تر نیروی های زیر مجموعه او یک عملیات را هدایت کنند ما مطمئن هستیم که کشورمان هرگز آسیب نخواهد دید.
 
 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: این ترقه پراکنی ها جزء استحکام بخشی به اراده ملی ما برای دفاع از دستاوردهای انقلاب ، امنیت ، استقلال ، آزادی ، نظام مقدس و ملت عزیزمان دستاورد دیگری به همراه نخواهد داشت.

سردار سلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه که چرا این مقطع زمانی برای انجام این عملیات تروریستی انتخاب شده ، بیان داشت: فکر نمی کنم اصل ماجرا محصول شکست هایی است که دشمنان ما در منازعات منطقه ای و جنگ های نیابتی ظرف سال های گذشته متحمل شده اند.

وی افزود: حقیقت این است که آمریکا، عربستان رژیم صهیونیستی، برخی کشورهای اروپایی و کشورهای مرتجع منطقه می خواستند یک ائتلاف را تشکیل دهند تا جبهه مقاومت اسلامی را بشکند ، نظام جمهوری اسلامی ایران را در تنگنای سیاسی قرار دهند و مدیریت تحولات میدانی را در دست بگیرند اما در سوریه ناکام ماندند و نتوانستند موازنه میدانی را تغییر دهند، در موازنه سیاسی کاملا شکست خوردند و حاشیه نشین مسائل منطقه ای شدند ضمن اینکه خود داعش نیز به عنوان یک جریان نوظهوری که می خواست دولتی را در شام و عراق تعریف کند امروز سرزمین برای او تنگ شده ، میدانی برای حضور ندارد و سرگردان و شکست خورده است.

حادثه ترریستی در تهران محصول تراکم شکست های بی سابقه دشمنان ما در منازعات منطقه ای است
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه این حادثه محصول تراکم شکست های بی سابقه دشمنان ما در منازعات منطقه ای است خاطرنشان کرد: ما امروز ابتکار عمل را در میادین سیاسی بیرون از کشور در اختیار داریم ، موازنه میدانی را در اختیار داریم و حل معادلات سیاسی به ما گره خورده و ما هستیم که امروز می توانیم مسیر تحولات را تعیین کنیم.
 
 
 وی ادامه داد: سیاست های ما سیاست هایی است که دولت ها و ملت های منطقه و ساختار های مقاومت از آن حمایت می کنند و آفرینش گر عزت برای مسلمانان است و در نقطه مقابل، آن ها غیر از پمپاژ تروریست ، تفرقه و شارژ اعتقادی و انحرافی و جذب احساسات جوانان و فرستادنشان به میدان های آتش کار دیگری انجام نمی دهند.
 
سیاست های منطقه ای عربستان کاملا شکست خورده است

سردار سلامی با تاکید بر اینکه سیاست های منطقه ای عربستان کاملا شکست خورده و آن ها در یک بن بست سیاسی قرار گرفته اند گفت: آنچه که در ریاض اتفاق افتاد و در آن خیمه شب بازی سیاسی که قصد داشتند یک ائتلافی را علیه جمهوری اسلامی ایران شکل دهند قاعدتا می بایست یک مابه ازای خارجی داشته باشد و قاعدتا این همه عربده کشی های سیاسی و رجز خوانی های سیاسی احتمالا می بایست به یک مابه ازای میدانی تبدیل شود، البته ممکن است این حادثه فعلا ارتباط چندانی با آن موضوع نداشته باشد.
 
 وی در ادامه به اظهارات مقامات عربستان مبنی بر اینکه باید درگیری ها و ناآرامی ها به داخل خاک ایران کشیده شود گفت: این موضع گیری ها نشان می دهد که این ها مرکز نقشه کشی و توطئه های امنیتی علیه نظام ما هستند و براساس طرح ها و رویاهای سیاسی که هرگز تعبیر نخواهند شد ممکن است یک سری طراحی ها را انجام داده باشند.

وی افزود: ما مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام را داشتیم و شاید این گروه می خواستند آن موقع عملیات انجام دهند ولی به دلیل اقتدار امنیتی فوق العاده پیچیده ای که ما برقرار کرده بودیم موفق نشدند و این کار را چند روز بعد انجام دادند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: آنچه که مهم است این است که ما دشمنان بالفعل متعددی داریم که مقیاس عملشان جهانی است و فوق العاده بی رحم و پیچیده هستند و ما سال ها است که در میانه این آتش امنیت کشورمان را برقرار کردیم و از حالا به بعد هم ملت مسلمان ایران اطمینان داشته باشند ما با همه وجود برای ارتقا و تثبیت کامل امنیت کشور، همه تلاش هایمان را به خرج خواهیم داد.
 
 سردار سلامی خاطر نشان ساخت: این حادثه دستاوردهای بزرگی داشت، از این جهت که هم نیروهای اطلاعاتی ما تلاش های خود را گسترش دهند و هم ما تلاش هایمان را برای مدیریت عملیات امنیتی گسترش دهیم.

وی همچنین در پاسخ به اینکه چه باگ هایی در سیستم امنیتی ما وجود دارد که آن ها توانستند در محلی مثل مجلس دست به اقدام بزنند اظهار داشت: حتما موضوع را آسیب شناسی اطلاعاتی و امنیتی خواهیم کرد و شاید یکی از بهترین نتایج این عملیات باشد که ما در موضوع خلاءهای موجود اطلاعاتی تلاش بیشتری را صورت دهیم تا اگر جایی خلاءای وجود دارد آن را جبران کنیم.

 وی بیان داشت: شاید جابجایی این افراد در کشوری که فضای امنیتی و پلیسی بر آن حاکم نیست چندان سخت نباشد ، علاوه بر اینکه همه تروریست ها ایرانی بودند اما به هر حال از حالا به بعد دستور کارهای اطلاعاتی و امنیتی ما برای کنترل حرکات براساس فضای جدید شکل خواهد گرفت.

سردار سلامی تاکید کرد: به کسانی که به دنبال توطئه و نقشه کشی سیاسی و امنیتی برای ایران هستند یادآور می شوم که سرنوشت این تروریست ها سرنوشت همه کسانی خواهد بود که برای امنیت ملت ایران نقشه و توطئه طراحی می کنند البته این تنها یک ماکت و مدل از رفتار ما در موضوع امنیت ملی بود، اگر رژیم ها ، مقامات و سیستم هایی در هر نقطه از دنیا که ما آن ها را می شناسیم بخواهند چنین حرکاتی را تکرار کنند مطمئن باشند که ما کاخ های شیشه ای را بر سر آن ها ویران خواهیم کرد.

ما در بحث امنیت ملی با هیچکس شوخی نداریم، انتقام می‌گیریم
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: عمل های ما نهیب و ویرانگر است ، در مورد امنیت ملی ما با هیچ کس تعارف نداریم و از مسببان و عاملان انتقا م خواهیم گرفت و این موضوع را اثبات خواهیم کرد.

وی افزود: ما فوق العاه قدرتمند هستیم ، دستمان کاملا باز است و گزینه هایمان بسیار متنوع است و اگر خیلی از اعمال را انجام نمی دهیم به دلیل رعایت یک سلسله ملاحظات است.

 اگر قرار باشد کسی امنیت ملی ما را خدشه دار کند هیچ نقطه امنی برای او باقی نخواهیم گذاشت
 
سردار سلامی با تاکید براینکه ما نمی خواهیم درگیری ها را توسعه دهیم گفت: قصد ما این است که تا حد ممکن از توسعه تفرقه جلوگیری کنیم ولی اگر قرار باشد کسی امنیت ملی ما را خدشه دار کند هیچ نقطه امنی برای او باقی نخواهیم گذاشت، جهان  حرف و عمل سپاه را دیده و می داند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عمل و قولش یکی است بنابراین بسیار مراقب باشند و به عواقب رفتارهای خود بیاندیشند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان ساخت: شاید اتفاقی که دیروز افتاد منطق ما را برای آنکه چرا ما سیاست های امنیتی دشمنان مان را هزاران کیلومتر آن سوی مرزها مدیریت می کنیم آشکار ساخت، شاید برای برخی ها این تردید وجود داشت که چرا جمهوری اسلامی ایران از نظام سوریه حمایت می کند اما ما دیروز توانستیم پاسخ این شبهات را در حمله تروریستی که در مجلس و حرم مطهر امام اتفاق افتاد بدهیم که اگر ما موج آتشی که در جهان اسلام بر افروخته شده را در محیط های بیرونی خاموش نکنیم این امواج به داخل کشور کشیده می شود.
 
وی ادامه داد: البته موضوع به این معنا نیست که ما می خواهیم سرزمین های دیگر را سپر بلای خود قرار دهیم بلکه ما معتقدیم که همه سرنشینان جهان اسلام در یک سفینه هستند بنابراین هرچه بتوانیم در سرزمین های دیگر در مقابل این گروه ها و حامیان آن ها  بجنگیم مانع از این خواهد شد که درگیری ها به داخل کشور کشیده شود.
 
ما باید میدان عمل مان را برای مواجه با دشمن توسعه  ببخشیم

سردار سلامی تاکید کرد: ما باید سطح قائل امنیتی ملی مان را گسترش دهیم و میدان عمل مان را برای مواجه با دشمن توسعه  ببخشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حادثه تروریستی دیروز تهران اظهار داشت: بزرگترین چالش نیروی انتظامی این بود که مردم را از صحن مجلس دور کند، برخلاف همه کشورهای دیگر که وقتی اتفاقی می افتد همه فرار می کنند، اگر دیروز مردم را رها می کردیم آن ها با دست هایشان تروریست ها را خفه می کردند ، ما چنین ملتی داریم که اینقدر بزرگ و حامی هستند لذا ما نیز متعهد به امنیت آن ها هستیم.

وی با بیان اینکه اگر ریگی در دریا انداخته شود موجی ایجاد نمی کند گفت: ایران دریا است و تروریست ها نیز ریگ های کوچکی هستند که بچه ها آن را به دریا پرتاب می کنند و وقتی امواج آب را می بینند، گمان می کنند ک دریا دچار شوک شده است.

سردار سلامی در بخش دیگری از اظهاراتش در خصوص مقایسه اقدام تروریستی اخیر با حوادث دهه شصت نیز بیان داشت: این اقدام حتی یک مقیاس  میکروسکوپی از اتفاقات آن سال ها نیز نمی شود، ما در دهه شصت در مواجه با تحریم های سخت سیاسی، اقتصادی، جنگ ، ترور و مقابله با گروه های تجزیه طلب تروریست بودیم اما جمهوری اسلامی ایران توانست در این دهه پایه های بازدارندگی خود را برای ابد تثبیت کند.
 
دهه شصت دهه ای بود که ملت ایران پایه های بازدارندگی خود را استحکام بخشید

وی ادامه داد: دهه شصت دهه ای بود که ملت ایران پایه های بازدارندگی خود را استحکام بخشید و به همه جهانیان نشان داد که ایران اشغال نشدنی و نفوذ ناپذیر است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه مقامات آمریکایی سعوی و صهیونیستی تاکید دارند که ایران باید تحت فشار قرار گیرد و ناامن باشد و ایران را یک تهدید بزرگ و منشا شکست های خود می دانند و به آن اعتراف می کنند گفت: توطئه های دشمنان ما جاری و آشکار است و اگر آن ها را نبینیم اشکال از ما است.

وی افزود: آن ها امروز علیه ما مبارزه همه جانبه ای را شروع کرده اند که البته ملت ایران نیز در عین مبارزه مصمم است، همانطور که در حوزه نفتی یک شرکت آمریکایی و سعودی آرامکو وجود دارد یک آرامکو سیاسی نیز شکل گرفته که منشا همه توطئه ها است.
 
ما راهی جزء ادامه جهاد و مبارزه علیه دشمنان را نداریم

سردار سلامی در پایان بیان داشت: صحبت های بی منطق و نفرت انگیز رئیس جمهور آمریکا عمق کینه آن ها نسبت به ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد لذا ما راهی جزء ادامه جهاد و مبارزه علیه دشمنان را نداریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
زنده باد سردار
Germany
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
زنده باد سردار. سپاه غیرت انقلاب
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۵:۰۹ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
احسنت حرف و عمل...
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۵۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
بسمه تعالی
جانم سپاه قهرمان
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۵۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
بسمه تعالی
جانم سپاه قهرمان
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۵۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
بسمه تعالی
جانم سپاه قهرمان
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۵۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
بسمه تعالی
جانم سپاه قهرمان
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۵۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
بسمه تعالی
جانم سپاه قهرمان
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۵۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
بسمه تعالی
جانم سپاه قهرمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
درود بر سرداران ایران. ما ایستاده ایم. فرهنگ ایران و ایرانی یعنی راشادت یعنی شهادت. ما از نسل ارشیم بخاطر خاک مقدس ایران جان در چله کمان می نهیم.
Iran (Islamic Republic of)
ابرا
۱۱:۱۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
مقتدر... شجاع... آرمش بخش فقط همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
اینو فراموش نکنیم که اگه قطره خونی از هیچ نظامی نریخت به جاش کارگر ساده فضای سبز سینه سپر کرد تا دیگران آسیب نبینند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
انشاالله که سپاه همچنان قدرتمند باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
درود وصد دروربر دلیر مردی همچون سردار سلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
ما منتظر انتقام سپاه از عربستانیم دیگه صبرمون تموم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۸:۵۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
باسلام میخواستم ببینم کسی می‌دونه من از کجا وچه طوری برای مدافعان حرم ثبت نام کنم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
ماشاالله سردار دیشب دلگرمی محکمی به مردم دادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
درود بر سردار
پس مذاکره و لبخند و اینجور چیزها چه میشه همش کشک
کرباس که چیز دیگه ای میگه
United States of America
مهدی
۰۸:۲۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
انشاء الله برین داغونشون کنید مثل سری قبل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
یاشاسن سردار . نوکرتیم به مولا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
دلم قرص شد والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
مگه میشه دولتی تروریستا رو تا توی مجلس یه مملکت بفرسه ولی مجازات نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۹ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
به خداوندی خدا آمریکاوآمریکا دوستان شکست خورده اند.داخلی وخارجی
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۰۵:۲۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
خدا قوت رزمنده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
ایول سردارایول ....خداهمتونوحفظ کنه به حق این ماه مبارک
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۰۴:۵۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
ممنون از شما مردان بزرگ خیالمان راحت هست.مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
جمشید
۰۴:۱۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
احسنت سردار.دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۳ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
سردارجان انتقام خون شهداروبگیردبه خدامااماده هستیم جانم فدای رهبرمرگ برال سغود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۳ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
سردارجان انتقام خون شهداروبگیردبه خدامااماده هستیم جانم فدای رهبرمرگ برال سغود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
کارت درسته سردار
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۰۳:۱۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
چرا سردارازسگ های موادیاب تومراکزمهم سپاه استفاده نمی کند//////چرا دم دریک پاسداربود...چراشل گرفتیدقبلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
درود برسرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ومدافعان حرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۹ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
خدا قوت دم شما گرم
United States of America
ناشناس
۰۲:۳۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
((نصر من الله وفتح قريب)) جان ما فدای رهبر و برادران دلیر سپاه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
نیروهای بسیج مردمی یمن چشم امیدشون به ما است ایران باید ملاحظات سیاسی را کنار بگذارد
United States of America
ناشناس
۰۲:۳۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
درود برشرف وعزت سپاه به امید نابودی آل سقوط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
خدا حافظ شما عزیزان باشد
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۱:۴۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
برای سلامتی سربازان گمنام امام زمان دعا میکنیم و به این اقتدار افتخار میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۱:۴۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
برای سلامتی سربازان گمنام امام زمان دعا میکنیم و به این اقتدار افتخار میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
جابر قاسمی
۰۱:۲۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
درودبرسپاهیان اسلام .اگر سپاه نبود کشور نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
آسمان یمن را برای عربستان ناامن کنید و تاسیسات نفتی عربستان راباید مختل کرد
Iran (Islamic Republic of)
سجاد نعیمی
۰۰:۲۳ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
دوستان من یه چیزی رامطمینم که هرگروهی باعث اینکار باشه الان ازترسش میگه عجب غلطی کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
باید مواظب باشید ..شاید یک تله بودهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
باید مواظب باشید ..شاید یک تله بودهد
آخرین اخبار