36 کشته و زخمی در تیراندازی های 15ساعت گذشته آمریکا

در تیراندازی های پانزده ساعت گذشته آمریکا یازده نفر کشته و بیست و پنج نفر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی گان وایلنس آرچیوز،
در تیراندازی های پانزده ساعت گذشته آمریکا یازده نفر کشته و بیست و پنج نفر زخمی شدند.

بر این اساس، درتیراندازی در شهر گرانادا در می سی سی پی یک نفر کشته شد، تیراندازی در شهر کیپ کورال در فلوریدا دو نفر زخمی شدند،در چهار فقره تیراندازی در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی نیز شش نفر زخمی شدند.

در تیراندازی در شهر مینیا پولیس در ایالت مینه سوتا یک نفر زخمی شد ،تیراندازی در شهر بالتیمور در ایالت مریلند دو نفر زخمی شدند،در تیراندازی در شهر پراتویل در ایالت آلاباما یک نفر کشته و یک نفر زخمی شد،تیراندازی در شهر پالم بیچ در ایالت فلوریدا یک نفر زخمی شد،در تیراندازی در شهر میلواکی در ایالت ویسکانسین یک نفر کشته شد.

تیراندازی در شهر برمرتون در ایالت واشنگتن دو زخمی برجاگذاشت،در تیراندازی در شهر ورنال در ایالت یوتا دو زخمی برجاگذاشت،در تیراندازی در شهر سانیویل در ایالت کالیفرنیا یک نفر کشته و یک نفر زخمی شد،تیراندازی در شهر پنساکولا در ایالت فلوریدا یک نفر کشته برجاگذاشت.

تیراندازی در شهر ساواناه در ایالت جورجیا یک زخمی برجاگذاشت،در تیراندازی در شهر بوستون در ماساچوست یک نفر زخمی شد،تیراندازی در شهر توکسان در آریزونا دو کشته برجاگذاشت،در تیراندازی در شهر یانگز تاون در اوهایو یک نفر زخمی شد،تیراندازی در شهر ایندیانا پولیس در ایالت ایندیانا یک نفر زخمی برجاگذاشت.

در تیراندازی در شهر ریچموند در ایالت ویرجینیا یک نفر زخمی شد،تیراندازی در شهر برانزویل در ایالت تگزاس یک کشته و یک زخمی برجاگذاشت،در تیراندازی در شهر فورت لادردیل در ایالت فلوریدا یک کشته و یک زخمی برجاگذاشت و در تیراندازی در شهر سنت پترزبورگ در ایالت فلوریدا دو نفر کشته شدند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار