اینستاگردی؛

واکنش امام خمینی (ره) به اقدامات تروریستی در سال 1360

وحید یامین پور واکنش 36 سال پیش حضرت امام خمینی(ره) را نسبت به اقدامات ترویستی در اوایل انقلاب را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

بازنشر واکنش امام خمینی (ره) به اقدامات تروریستی در سال 1360
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وحید یامین پور  نویسنده، فعال فرهنگی، روزنامه نگار، مجری تلویزیونی و پژوهش‌گر حوزه هنر اسلامی، پیام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در سال 1360 را که در واکنش به عملیات های تروریستی و بمب گذاری در شهرها در سالهای اول انقلاب، این اقدامات خرابکارانه را ترقه بازی خوانده بودند را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

لازم به ذکر است؛ حضرت آیت‌الله‌العظمی سید علی  خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران دیروز در دیدار با جمعی از دانشجویان با اشاره به حوادث تروریستی تهران و با بیان اینکه این ترقه‌بازی‌ها تأثیری در اراده ملت ایران ندارد، تأکید کردند: چنین حوادثی هیچ خللی در اراده ملت و مسئولان بوجود نخواهد آورد و ملت ایران قدرتمندانه به حرکت خود ادامه خواهد داد و پیش خواهد رفت.

یامین پور در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
"پیام حضرت امام خمینی(ره) به مناسبت ترورهای خیابانی و بمب گذاری های منافقین:."این ترقه بازی هایی که در ایران می‌شود، البته به ما یک صدماتی وارد می‌شود، اما این یک قدرتی نیست، این‌طور نیست که یک قدرتی باشد که قدرتی در دست آنها هست و دارند ترقه می‌اندازند، بمب را قایم کنند، این هر بچه‌ای می‌تواند این کار را بکند، هر دزدی می‌تواند برود یک جایی یک بمب بگذارد منفجر بکند. این یک مسئله و قدرتمندی نیست در کار، این عجز و بیچارگی و بدبختی و انحراف است.".صحیفه امام،جلد ۱۵،صفحه ۹۵ 1360/5/19 .
پ ن: ۳۶ سال پیش هم وقتی امام فرمودند "ترقه بازی" عده ای گفتند چرا امام از چنین تعبیری استفاده کرده؟!"

بازنشر واکنش امام خمینی (ره) به اقدامات تروریستی در سال 1360

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار