اهواز؛

4 پروژه راه در باوی و غيزانيه افتتاح و كلنگ‌زنی شد

مديركل راه و شهرسازی خوزستان از کلنگ زنی و بهره برداری از 4 پروژه در حوزه راه روستایی و اصلی در مناطق باوی و غیزانیه اهواز با حضور استاندار خوزستان خبر داد.

4 پروژه راه در باوی و غيزانيه افتتاح و كلنگ‌زنی شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منوچهر رحمانی، مديركل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به کلنگ زنی وبهره برداری از چند پروژه با حضور استاندار خوزستان در مناطق باوی و غیزانیه، هدف از کلنگ‌زنی و افتتاح طرح‌ها در حوزه راه روستایی را افزایش رفاه مردم در جاده‌ها، کاهش تصادفات و تردد راحت‌تر مردم در این مناطق عنوان کرد.

وی با بیان اینکه آیین کلنگ‌زنی احداث راه روستایی در مناطق ام‌الطرفه - منیثر - شعیمیط جابر با حضور استاندار خوزستان برگزار شد، بیان داشت: طول این مسیر 20 کیلومتر و عرض در نظر گرفته‌شده برای آن 5.5 متر است.

رحمانی گفت: پیمانکار مجری این پروژه شرکت فراز راه وندا و مشاور اجرای آن، شرکت فرا رهساز فن و اعتبار مورد نیاز برای اجرای این راه روستایی نیز حدود 10 میلیارد تومان است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: همچنین امروز عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور ابوبقال – عنافچه با اعتبار حدود 5 میلیارد تومان آغاز شد.

وی اذعان داشت: طول این مسیر 5 كيلومتر و عرض آن 11.30 متر است، پیمانکار اجرای این طرح شرکت پویان بناراه و مشاور طرح نیز فرا رهساز فن است.

منوچهر رحمانی با اشاره به افتتاح 1 طرح در حوزه راه روستایی تصریح کرد: محور روستایی کارگه به شجیرات در غیزانیه امروز با حضور استاندار خوزستان با هدف افزایش آسایش مردم در تردد و کاهش خطرات و تصادفات به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه طول این جاده روستایی 7.5 کیلومتر و عرض آن 6.5 متر است، افزود: پیمانکار اجرای طرح آریا آب فخیم سازان و مشاور اجرای طرح شرکت شارستان زاگرس است.

رحمانی گفت: آغاز عملیات بهسازی و 4 خطه کردن جاده تصفیه شکر - عنافچه یکی دیگر از طرح‌هایی است که امروز با حضور استاندار خوزستان در حوزه راه اصلی کلنگ‌زنی شد، طول این مسیر 2 کیلومتر و اعتبار مورد نیاز برای اجرای آن حدود 3.5 میلیارد تومان است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: کلنگ‌زنی پروژه احداث باند دوم محور شوشتر به سمت اهواز به طول 4 کیلومتر و با اعتبار 6 میلیارد تومان یکی دیگر از طرح‌هایی است که امروز توسط استاندار خوزستان کلنگ‌زنی شد تا عملیات اجرایی آن آغاز شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.