پربازدیدترین‌های سرویس علمی پزشکی؛

پدیده نجومی "ماه توت فرنگی" در آسمان امشب/چکاپ سلامتی در عرض 60 ثانیه در منزل/زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد پیام نور/ مو با تراشیدن، پرپشت می شود؟

پدیده به گزارش خبرنگار گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.
 
 
پدیده ماه توت فرنگی هر سال تنها یک بار رخ می‌دهد، به دلیل زیبایی و منحصربفرد بودن این پدیده تماشای آن را هنگام غروب آفتاب از هر جایی در نیمکره شمالی کره زمین از دست ندهید.

اگر در خصوص وضعیت سلامت خود نگران هستید می‌توانید در کنار مشاوره گرفتن از پزشکان و برای کمک به تشخیص بهتر بیماری از یک شیوه خلاقانه تست سلامتی استفاده کنید.

باور اینکه تراشیدن موها به رویش سریع‌تر آن و رشد موهایی تیره تر و ضخیمتر منجر می‌شود، کاملا اشتباه است.

مصرف دمنوش‌های معرفی شده در این بخش به طور معجزه آسایی شما را به هدف لاغری نزدیک می‌کند.

یک متخصص جراح عمومی از این اختلال و بروز آن در مراحل زندگی و راهکارهای درمانی خبر داد.

افسردگی بالینی در سالمندان شیوع دارد که نباید تصور کرد بروز این عارضه در دوران سالمندی طبیعی است.

نیاز است که مادرانی که صاحب فرزند کوچک هستند خوراکی تهیه کنند که علاوه بر حفظ سلامتی جسمی نوزاد باعث رشد بهتر و وزن‌گیری نوزاد نیز شود.
 
از مکان‌های بدون مجوز آش و حلیم نخرید
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران با تاکید بر اجتناب از خرید آش رشته و بویژه حلیم خیابانی از احتمال وجود گوشت فاسد، پشم، پنبه و گوشت سایر حیوانات در آن‌ها خبر داد.

چگونه فن بيان خود را تقويت كنيم؟
برای داشتن یک زندگی موفق در اجتماع لازم است تا بتوانید از مهارت‌های کلامی به بهترین شیوه استفاده کنید تا هم در زندگی کاری و هم خانوادگی نظرات خود را بیان کنید به این منظور باید نکاتی را یادبگیرید.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار