معاون کمیته امدادآذربایجان غربی خبر داد:

اطعام بیش از ۶۰ هزارمددجو درآذربایجان غربی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امدادآذربایجان غربی از اطعام ۶۰ هزارمددجو درشهرهای مختلف این استان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از سایت اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان، جهانبخش رضایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: میزان کمک‌های مردمی برای اطعام خانواده‌های کمیته امداد در دهه اول ماه رمضان بیش از ۶ میلیارد ریال بوده که این رقم نسبت به مشابه سال گذشته از افزایش ۲۰ درصدی برخورداراست.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم از طرح‌های ویژه این نهاد در ماه مبارک رمضان گفت: با اجرای طرح اطعام از آغاز ماه رمضان بیش از ۶۰ هزار مددجو با مشارکت خیران و حامیان نیکوکار اطعام شده‌ااند.

وی با تاکید بر اینکه امسال تعداد ۱۲۵ هزار مددجو تا پایان ماه مبارک اطعام خواهند شد، اظهار کرد: میزان کمک‌های مردمی برای اطعام خانواده‌های زیر پوشش در دهه اول ماه رمضان بیش از ۶ میلیارد ریال بوده که این رقم نسبت به مشابه سال گذشته از افزایش ۲۰ درصدی برخوردار است.

رضایی افزود: اجرای طرح هر سازمان و اداره یک سفره افطاری همچنان در این استان ادامه دارد و به عنوان یکی از موفق‌ترین طرح‌های امداد در بین دستگاه‌های اجرایی با استقبال بی نظیری مواجه شده است.

وی با بیان اینکه در آغازین روز ماه مبارک رمضان امدادگران کمیته امداد برای اجرای این طرح هر سازمان یک سفره افطاری به عنوان الگوی روشنی برای سایر ادارات مطرح شده و ظاهرامر نشان می‌دهد که تمامی ادارات و دستگاه‌ها از این طرح استقبال خواهند کرد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.