همدان؛

برگزاری مسابقات پرش با اسب جام پروانگی در همدان

یک دوره رقابت پرش با اسب با عنوان جام پروانگی در همدان برگزار شد.

برگزاری مسابقات پرش با اسب جام پروانگی در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هیات سوارکاری استان همدان  به منظور حمایت از بیماران پروانه‌ای با همکاری مؤسسه همای رحمت (حامی بیماران پروانه‌ایEB) یک دوره رقابت پرش با اسب را با عنوان جام پروانگی در همدان برگزار کرد.

این رقابت‌ها در رده اسب و سوار مبتدی، E رده سنی زیر 18 سال، اسب‌های زایچه ایران با ارتفاع 110 و C1 بزرگسالان با ارتفاع 125 برگزار شد.

سوارکاران نام آشنایی که در اکثر مسابقات ملی و بین المللی مدال زرین برگردن دارند در این مسابقه نیز به رقابت پرداختند که در پایان در رده سني زير ١٨سال كيانا احمدي با اَرود از باشگاه آذرخش اول شد و فرزاد سهيل قاسمي با آرش و سينا كلامي با سيلاس هر دو از باشگاه اكباتان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده اسب هاي زايچه ايران عليرضا بختياري با اندي از باشگاه اويسينا قهرمان شد، مسعود توفيقي با سيلاس از باشگاه اكباتان در مکان دوم ایستاد و كيانا احمدي با اَرود از باشگاه آذرخش سوم شد.

در رده C1بزرگسالان عليرضا بختياري با اندي از باشگاه اويسينا در رده نخست ایستاد و مهدي حمزه ايي با سورن و محسن حداديان با لويزا هر دو از باشگاه اذرخش دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/ ش

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار