روز صنایع دستی و گردشگری استان تهران از صدای پایتخت

برنامه رادیویی «اینجا تهران است» مسائل و ظرفیت‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران را بررسی می‌کند.

روز صنایع دستی و گردشگری استان تهران از صدای پایتخت
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه رادیویی «اینجا تهران است» مسائل و ظرفیت‌های میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران  را امروز بررسی می‌کند.

«اینجا تهران است» با دعوت از مسئولان پاسخگوی انتقادات مردمی می شود، امروز هم از ساعت 13 و 30 دقیقه با حضور خسروآبادی، مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران ظرفیت ها و چالش های میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران را بررسی خواهد کرد.
 
شهروندان می توانند با ارسال پیام کوتاه به شماره 3000094 یا از طریق تلفن گویا  27860094 و شماره تلفن های 22040530 و 22054088 در برنامه اینجا تهران است مشارکت داشته باشند.
 
اینجا تهران است شنبه تا چهارشنبه در بخش گفتگوی ویژه، با یکی از مسئولان ارتباط برقرار کرده و بر حسب موضوع و مسئولیت وی از مردم دعوت می کند، نقطه نظرات و مسائل شان را با برنامه در میان بگذارند تا مسئول مربوطه پاسخگو باشد.
 
در این برنامه به مسائل، معضلات، ظرفیت ها، چالش ها و فرصت هایی پرداخته می شود که در استان تهران وجود دارد و بارزترین هدف، ایجاد ارتباط بین مردم با مسئولان استان تهران در حوزه های مختلف است.
 
 
انتهای پیام/
 

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار