اصفهان؛

180 هزار دانش آموز در استان اصفهان در طرح 'داناب' شرکت کردند

از ابتدای سال تحصیلی 95 - 96 تاکنون، بالغ بر 180 هزار دانش آموز در استان اصفهان در برنامه های آموزشی طرح ملی دانش آموزی نجات آب( داناب) شرکت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان ، این دانش آموزان در مقطع متوسطه در یکهزار و 200 دبیرستان استان اصفهان از طرح های آموزشی و فرهنگ سازی آن برخوردار شدند.
 
طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) بر بستری از مطالعات و پژوهش های اجتماعی با تکیه بر حمایت کمیسیون ملی یونسکو در ایران و نظر به لزوم جلب مشارکت پذیری اجتماعی، از سوی وزارت نیرو- شرکت مدیریت منابع آب ایران، در سال 88 در استان خراسان رضوی آغاز و پس از موفقیت در فاز پایلوت در سال 1389، در 6 استان، به صورت سراسری و ملی و با هماهنگی و یکپارچگی ستادی، تعریف و اجرا شد.
 
تدوین 930 هزار قلم آموزشی بومی، 90 هزار پوستر آموزشی- اطلاع رسانی، 40هزار جزوه آموزشی ویژه معلمان رابط، 110 هزار لوح فشرده، 690 هزار کتابچه ویژه ناجیان آب, معلمان و دانش آموزان، 96میلیون دقیقه آموزش دانش آموزان و معلمان، تعریف و اجرای بیش از 96 میلیون دقیقه کارگاه آموزشی ویژه دانش آموزان و معلمان از جمله اصلی ترین زیربرنامه های این طرح به شمار می رود.
 
استان اصفهان دارای حدود 860 هزار دانش آموز و هفت هزار واحد آموزشی است.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار