لرستان؛

کشف بیش از ۳۸ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد از کشف بیش از ۳۸ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ دلیری از انهدام سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف مقدار ۳۸ کیلو و ۶۷۸ گرم انواع مواد طی دو ماه نخست امسال در شهرستان بروجرد خبر داد.
وی گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر بروجرد با همکاری کلانتری و پاسگاه‌های شهرستان بروجرد، در دو ماه نخست سال جاری موفق به کشف مقدار ۳۸ کیلو و ۶۷۸ گرم انواع موادمخدر شدند.
 
فرمانده انتظامی بروجرد افزود: دراین مدت سه باند سوداگر مرگ متلاشی و هزار و ۲۲۱ فروشنده مواد مخدر و معتاد پر خطر دستگیر شد.
 
سرهنگ دلیری ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس، در اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به این فرماندهی اطلاع، تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
 
سرهنگ دلیری، موفقیت پلیس را نتیجه همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس دانست.
 
وی همکاری و تعامل را نشان از آگاهی مردم نسبت به پلیس برشمرد و گفت: پلیس تمام توان خود را در راستای خدمت رسانی به مردم و تامین امنیت اجتماعی مردم، جلب مشارک و اعتماد مردم بکار خواهد گرفت.
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار