واکنش جالب کاربران به یک نام جعلی برای خلیج فارس +عکس

کاربران فضای مجازی نسبت به استفاده نام دروغین خلیج عربی واکنش بسیار جالبی نشان داده اند.

واکنش جالب کاربران به یک نام جعلی برای خلیج فارسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال تلاشهای بیهوده و خیالبافی های پوچ کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس برای جا انداختن یک نام جعلی به عنوان خلیج عربی، کاربران فضای مجازی با انتشار یک عکس پاسخ کوبنده ای نثار این رویا پردازان کردند.

روز گذشته نیز وزیر خارجه آمریکا در اقدامی بی شرمانه از یک کلمه ای دروغین به جای خلیج فارس اسفاده کرد که این عمل زشت او خشم کاربران را برانگیخت و هجوم آنها علیه رکس تیلرسون موجب شد واژه خلیج فارس در توئیتر ترند شود.
 
کاربران ایرانی در واکنش به اظهارات وزیرخارجه آمریکا تصویری از سنگ قبر سربازان آمریکایی را منتشر کردند که روی آن عبارت خلیج فارس نوشته شده است.

از طرفی رسوایی دیگر که توسط سرویس ترجمه گوگل به بار آمده بود بر ملا شد زیرا واژه خلیج فارس را از هر زبانی که به زبان عربی ترجمه کنید عبارت خلیج ع ر ب ی را به شما تحویل می دهد و این درحالی است که سازمان آب‌نگاری بین‌المللی نیز از نام خلیج ایران (خلیج فارس) را مورد استفاده قرار می دهد.

به طور کل اقدامهایی این چنین در رابطه با خلیج همیشه فارس بر خلاف دستورالعمل های سازمان ملل است، اکنون پاسخ کوبنده کاربران را در این باره مشاهده کنید.

واکنش جالب کاربران به یک نام جعلی برای خلیج فارس

واکنش جالب کاربران به یک نام جعلی برای خلیج فارس

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار