کرمان؛

با حادثه تروریستی اخیر به اهمیت کار سردار سلیمانی پی می بریم

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: حوادث چهارشنبه گذشته با اینکه مجلس را ملتهب کرد اما آنچه باید به آن اشاره کرد این است که یکبار دیگر لطف خداوند سال ملت ایران شد و حادثه ای مهمتر از حادثه طبس رخ داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حسین امیری خامکانی افزود: در این حوادث تروریستی، تروریست ها نتوانستند به اهداف خود برسند و اگر چه تعدادی از افراد بیگناه را به شهادت رساندند اما به هدف اصلی خود نرسیدند زیرا کافی بود یک مسیری را به اشتباه می رفتند و در این صورت ورق به شکل دیگری رقم می خورد.
وی با بیان اینکه آمادگی تیم حفاظت و درهای الکترونیک نیز بسیار اثرگذار بود، گفت: با وقوع این حادثه باید هر چه بیشتر به اهمیت کار سردار سلیمانی پی ببریم.
وی خاطرنشان کرد: این تروریست ها دنیا را دچار ناامنی کرده اند و آتشی که استکبار بر فروخته امروز دامن خودشان را نیز گرفته و در مقابله با آن نیز راه را به اشتباه می روند.
وی خاطرنشان کرد: استکبار درصدد است که مرکز رصد تامین مالی تروریست ها را راه اندازی کنند که درست در قلب تربیت تروریست ها است.
امیری در ادامه از تلاش های استاندار کرمان، فرمانداران استان و اعضای هیات های اجرایی و نظارت در راستای برگزاری انتخابات تقدیر کرد و گفت: باید در هر سال تمهیداتی را فراهم کنیم تا آرامش بیشتری در جامعه حاکم شود.
رئیس مجمع نمایندگان تاکید کرد: فتح الفتوح همه مشکلات در حفظ وحدت ملی، همدلی و همزبانی و رعایت قواعد بازی سیاسی است.
وی اظهار کرد: همدلی و همزبانی به این نیست که همه به یک شکل فکر کنیم بلکه باید کاری کنیم آرامش کشور حفظ شود.
نماینده مردم کوهبنان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات مربوط به بازسازی مناطق زلزله زده اختصاص یافته و باید پیگیری های لازم برای ابلاغ آن صورت گیرد.
وی ایجاد کارگاه های کوچک را راز اشتغال زایی دانست و گفت: باید برای این حوزه سهمیه بیشتری گرفته شده و صنعتگران و هنر صنعتگران مورد حمایت های بیشتری در حوزه های مختلف از جمله حوزه بیمه ای قرار گیرند.
وی افزود: برش ها و احکام شهرستانی و استانی بودجه باید مد نظر قرار گیرد.
وی به مطرح شده بحثی درباره صدور گاز مجانی به ترکیه نیز اشاره و بیان کرد: دستگاه های متعدد نظارتی در کشور وجود دارد که اجازه این کار را نمی دهد و در کنار آن در وزارت نفت هیچ فردی بر اساس مسئولیت دینی و شرعی خود چنین کاری را دنبال نمی کنند.
وی تصریح کرد: در سال 74 قراردادی برای صدور نفت امضا شده است که یک مرتبه در سال 84 به داوری برده شده است زیرا ترک ها اعلام کرده بودند که قیمت شما بالاتر است و پیش بینی می شود که دولت قبل باید یک میلیارد دلار پس بدهد که این کار انجام می شود.
وی گفت: در ادامه نیز در سال 90 و 91 درباره کیفیت و قیمت موضوع را به شورای داوری می برند که در نهایت 9 ماه تهاتر شده و به جای برگشت دادن پول، گاز داده می شود.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار