کرمانشاه؛

قنادی های متخلف جریمه شدند

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشکیل 8 پرونده تخلف صنفی برای قنادی‌های استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛جلال عزتی  از تشکیل هشت پرونده تخلف صنفی برای قنادی‌های متخلف در استان خبر داد و گفت: گشت‌های ویژه نظارتی در ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت، کار بازرسی از واحدهای صنفی تولید و عرضه محصولات غذایی را بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: طی بازرسی از 14 واحد صنفی قنادی در راستای فروش زولبیا و بامیه و نان شیرینی در ماه رمضان با صدور حکم مربوطه با مشارکت دستگاه‌های نظارتی از اتحادیه قنادان بازدید به عمل آمد که در این راستا برای 6 واحد صنفی متخلف عرصه توزیع مواد غیربهداشتی، پرونده‌هایی تشکیل و منجر به صدور حکم جریمه نقدی و معرفی متخلفان به دستگاه قضایی شد.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه یادآور شد: متخلفان واحدهای صنفی داری سوابق تخلف بودند که بارها تذکرات لازم به آنان در زمینه رعایت موارد بهداشتی، قانونی و خودداری از نصب قیمت فروش بدون جعبه محصول زولبیا، بامیه، نان شیرینی و... مطرح شد.

وی با بیان اینکه گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با مساعدت دستگاه‌های نظارتی در ماه مبارک رمضان با اجرای طرح ضیافت از واحد‌های صنفی فروش محصولات در منطقه بازدید می‌کنند، تصریح کرد: بازدید از واحدهای صنفی محصولات پروتئینی مرغ و گوشت، برنج، حبوبات، چای، روغن، قندو شکر، خرما و زولبیا و بامیه و... بازرسی به عمل می‌آید.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه با متخلفان عرضه محصولات غیربهداشتی برخورد قانونی و جدی می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند تخلفات را از طریق سامانه پیامکی 300000135 و تلفن ارتباطی 124 به مسؤولان مربوطه این دستگاه اجرایی اطلاع‌رسانی کنند.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار