روایت یامین پور از پشت صحنه گفتگو با تحلیگر لندن +توئیت

وحید یامین پور مجری برنامه جهان آرا روایت کوتاه و جالبی از پشت صحنه گفتگویش با تحلیلگر سیاسی از لندن در صفحات اجتماعی اش منتشر کرد.

روایت یامین پور از پشت صحنه گفتگو با تحلیگر لندن+ توئیت
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شامگاه گذشته برنامه تلویزیونی جهان آرا، با موضوع تحلیل حملات تروریستی ۱۷ خرداد تهران و با حضور سردار گرجی زاده فرمانده حفاظت سپاه از شبکه افق پخش و ابعاد مختلف این حادثه مورد بررسی قرار گرفت.

عوامل سازنده این برنامه به دلیل بازتاب این دو حادثه تروریسی که در رسانه های مختلف جهان به خصوص رسانه های معاند با جمهوری اسلامی طی تصمیمی با علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی از قلب انگلیس به گفتگو پرداختند.

این گفتگو زنده که از لندن با علیزاده گرفته شده بود حواشی بسیاری را به وجود آورد و یامین پور مجری برنامه جهان آرا روایتی جالب از پشت صحنه این حواشی در صفحه اینستاگرام و توئیتر خود منتشر کرد.

وی در اینستاگرامش نوشت: " آقای دکتر علیزاده را انسان مستقلی می دانم. با همه اختلاف نظرهایی که ممکن است با هم داشته باشیم ولی استقلال و انصاف او باعث می شود باب گفتگو مسدود نباشد. برخلاف مدعیان آزادی بیانی که با دیدن گفتگوی من با ایشان زبان فحاشی شان بند نمی آید!

دقایقی بعد از اتمام برنامه با من تماس گرفت؛ گفتم مدعیان آزادی بیان دارند به شما بددهنی می کنند. گفت مهم نیست، زمانی که جوانان دارند برای کشور جان می دهند تحمل فحش کار زیادی نیست".

پست توویتری وی نیز خلاصه ای از پیامی است که در بالا به آن اشاره شد.

روایت یامین پور از پشت صحنه گفتگو با تحلیگر لندن+ توئیت 
 
روایت یامین پور از پشت صحنه گفتگو با تحلیگر لندن+ توئیت 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
انصافا گفتگوی جالبی بود! انتظار نداشتم ایشون بعضی حرفها رو بزنن! ولی واقعا فرد منصف و حقیقت طلبی هستن...
آخرین اخبار