بجنورد؛

برگزاری مسابقات لیگ فوتسال مساجد

مدیرکانون فرهنگی هنری نسیم رحمت (کانون تخصصی ورزش ) شهرستان بجنورد از برگزاری مسابقات لیگ فوتسال مساجد استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ میثم سلیمانی مدیرکانون فرهنگی هنری نسیم رحمت (کانون تخصصی ورزش ) شهرستان بجنورد گفت: این اقدام برای نخستین بار در کشور و ویژه فعالان و اعضای کانون های مساجد انجام می شود.

وی در خصوص شرایط و ضوابط حضور ورزشکاران و تیم ها در این باره افزود: لیگ در دو رده سنی زیر 12 سال و آزاد برگزار می شود و حداکثر با 10 تیم در هر رده سنی اجرا می شود.

سلیمانی با اشاره به اینکه تمامی قوانین مسابقات آن بر اساس قوانین به روز و جاری فوتسال کشور خواهد بود، افزود:افراد زیر 12 سال اجازه بازی در تیم آزاد را نخواهند داشت و هر بازیکن می تواند تنها در یک تیم توپ بزند.

وی تعداد اعضای یک تیم را متشکل از 15 بازیکن، یک سرپرست، یک مربی برشمرد و افزود: لیگ به صورت رفت و برگشت و بازی ها نیز جمعه هر هفته برگزار خواهد شد.

سلیمانی مهلت ثبت نام تیم ها را تا اول تیرماه 96 اعلام کرد و افزود: مراسم قرعه کشی 2 تیرماه سال جاری انجام می شود و شروع مسابقات نیز 9 تیرماه در محل سالن ورزشی شهرک فرهنگیان بجنورد خواهد بود.

وی هزینه ثبت نام تیم ها برای رده سنی زیر 12 سال را 150 هزار تومان و برای بزرگسالان 250 هزار تومان اعلام کرد.

مدیرکانون فرهنگی هنری نسیم رحمت در پایان اضافه کرد: علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با سید رسول کریمی راد و شماره 09152546497 تماس بگیرند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.