ترقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نگاه جناحی به نیروهای متخصص، کارآمدی دولت را کاهش می‌دهد/رئیس‌جمهور جلوی تسویه حساب سیاسی وزرا را بگیرد

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: نگاه جناحی داشتن به نیروهای متخصص و باتجربه که سرمایه‌های نظام هستند غلط است و این مساله کارآمدی دولت را کاهش می‌دهد.

//
"حمیدرضا ترقی" عضو حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون موضع‌گیری برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه دولت دوازدهم باید کسانی را که اقدامی برای پیروزی حجت‌الاسلام حسن روحانی در انتخابات انجام نداده‌اند از دولت کنار بگذارد، اظهار داشت: اصولا فردی که به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود منتخب همه ملت است و باید حقوق همه افراد از جمله کسانی که به وی رای دادند و کسانی هم که رای ندادند، را رعایت کند.
 
وی ادامه داد: حدود 16 میلیون نفر به رقیب انتخاباتی روحانی رای دادند که این میزان آرا برای رقیب رئیس‌جمهور مستقر در پاستور، بی سابقه می‌باشد لذا بی توجهی به نظرات و مطالبات آن 16 میلیون نفر به انسجام ملی ضربه می‌زند.
 
ترقی اضافه کرد: ضروری است تا رئیس‌جمهور حقوق آن 16 میلیون نفری را که به رقیش رای دادند، مراقبت و صیانت کند یکی از راه‌های صیانت این است که جلوی تسویه حساب‌های سیاسی وزرای خود را بگیرد.
 
عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: آرای افراد در انتخابات غیر علنی است و آنان آزاد هستند به هر کاندیدای که می‌پسندند، رای دهند این مساله نباید عاملی برای کنار زدن مدیران با تجربه و سرمایه‌های دولت باشد.
 
وی خاطر نشان کرد: نگاه جناحی داشتن به نیروهای متخصص و باتجربه که سرمایه‌های نظام هستند غلط است و این مساله کارآمدی دولت را کاهش می‌دهد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار