ساری،

آموزش فنی و حرفه‌ای مددجویان کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا، از ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و پایدار سازی و توسعه مشاغل به مددجویان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید رضا ساداتی گفت: بر اساس برنامه ریزی برای مددجویان با اجرای آموزش های مقدماتی، بلند مدت، آموزش های تکمیلی فنی و حرفه ای، کارآفرینی و ترویجی متناسب با نیازهای شغلی منطقه ای، اشتغال مددجویان فراهم شود.

وی افزود: در شهرستان نکا بیش از 484 مددجو در سال گذشته با حمایت کمیته امداد، آموزش های فنی و حرفه ای را برای ایجاد شغل مناسب فرا گرفتند.

سید رضا ساداتی گفت: در جهت استفاده از همه ظرفیت های آموزشی به مددجویان دیداری با یکی از کارگاه های طلا سازی شهرستان صورت گرفت تا مددجویان جهت آموزش های رایگان و یا نیم بها معرفی شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا با بیان اینکه یکی از اهداف توانمند سازی در کمیته امداد ایجاد شغل برای مددجویان از طریق برنامه های کاریابی و تعامل با کارفرمایان است و افزود: در همین راستا در صورت استخدام مددجویان ، کمیته امداد 12 ماه اول کل حق بیمه را پرداخت و در 12 ماه دوم نیمی از حق بیمه را پرداخت می کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.