سفر ترامپ به انگلیس به تعویق افتاد

روزنامه گاردین از به تعویق افتادن سفر رئیس‌جمهور آمریکا به انگلیس به دلیل وجود نگرانی‌هایی در خصوص برگزاری اعتراضاتی در هنگام این سفر خبر داد.

 به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، روزنامه گاردین امروز، یکشنبه، از به تعویق افتادن سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به انگلیس در پی نگرانی‌ها در خصوص برگزاری اعتراضات گسترده خبر داد.

پلیس لندن اعلام کرده است سفر رسمی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به انگلیس ممکن است در ماه ژوئن انجام شود.

"برنارد هوگان- هو" رئیس پلیس لندن در گفتگو با رادیو "ال بی سی" انگلیس اعلام کرد: معتقدم ترامپ در ماه ژوئن ( به انگلیس) خواهد آمد. نگرانی هایی در خصوص برگزاری اعتراضاتی در هنگام این سفر وجود دارد.

ترزا می، نخست وزیر انگلیس که تلاش دارد روابط مستحکمی با واشنگتن برقرار کند، از ترامپ برای سفر به انگلیس دعوت به عمل آورده است.

دعوت نخست وزیر انگلیس از دونالد ترامپ، انتقاداتی را در این کشور برانگیخته است؛ بطوری که بیش از 1.8 میلیون نفر با امضای طوماری خواهان لغو این سفر شدند. رئیس مجلس عوام انگلیس گفته است او از این ایده که ترامپ، مجلس را مخاطب قرار دهد، حمایت نمی کند. این در حالی است که سخنگوی ترزا می گفته است این دعوت انجام گرفته و مورد پذیرش نیز واقع شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار