دعوت وزیر ورزش و جوانان برای حمایت از تیم ملی فوتبال

مسعود سلطانی فر در بیانیه‌ای از جوانان خواست تا با حضور در ورزشگاه از تیم ملی فوتبال ایران حمایت کنند.

بیانیه وزیر ورزش و جوانان در خصوص بازی تیم ملی فوتبال ایرانبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان امروز در بیانیه‌ خود در خصوص بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت های مقدمانی جام جهانی فوتبال نوشت: امروز تیم ملی فوتبال كشورمان در یک بازی مهم در ورزشگاه آزادی به مصاف ازبكستان خواهد رفت كه در صورت كسب پیروزی، برای اولین بار در تاریخ در ٢ دوره متوالی به جام جهانی صعود خواهیم كرد. 

وی افزود: امروز می تواند روز مهمی برای تجلی غرور ملی مردم عزیزمان در عرصه ورزش قهرمانی  باشد. روزی كه جوانان بانشاط ایرانی، با حضور و حمایت یكپارچه خود از تیم ملی كشورمان، ندای اتحاد و همدلی بی نظیر ایرانیان را به جهانیان خواهند رساند. آنان ثابت خواهند كرد كه ما به هنگام حمایت از عزت و افتخار ملی خود، متحدتر از همیشه در كنار هم بوده و مانند دیگر عرصه های دفاع از انقلاب شكوهمند اسلامی، حماسه آفرینی خواهیم كرد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: به عنوان خادم دولت در ورزش از عموم علاقمندان و جوانان عزیز، تقاضا می كنم كه امروز دوشنبه ٢٢ خرداد ماه، با در دست داشتن پرچم مقدس كشورمان، با حمایت از تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و پركردن سكوهای ورزشگاه در جشن صعود تاریخی در دو دوره متوالی به مسابقات جام جهانی كه ان شاء الله با غیرت و تعصب بازیكنان و درایت كادر فنی تیم ملی، برای اولین بار اتفاق خواهد افتاد، شركت كنند. امید است كه غریو یكدلی و اتحاد ما ایرانیان سبب خوشحالی دوستداران و یاس و ناامیدی بدخواهان میهن پرافتخارمان گردد.


مسعود سلطانی فر


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار