زاهدان

اجرای طرح ملی وقف قرآن کریم در سیستان‌وبلوچستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: طرح ملی وقف قرآن کریم با هدف ترویج سنت حسنه وقف درحسینیه‌ها، مساجد و بقاع متبرکه همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: طرح ملی وقف قرآن کریم با هدف ترویج سنت حسنه وقف و همچنین تأمین قرآن‌های مورد نیاز حسینیه‌ها، مساجد و بقاع متبرکه همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
 
وی اظهار کرد: در این طرح خیرین و علاقمندان به گسترش کلام وحی می‌توانند با خرید و وقف چند جلد قرآن کریم، از ثواب نامتناهی وقف بهره‌مند شده و در ترویج فرهنگ قرآنی نیز سهیم باشند.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان افزود: این مصحف شریف که توسط سازمان اوقاف طراحی شده است، حاوی وقف‌نامه بوده و افراد می‌توانند صرفا با پرداخت هزینه هر جلد به مبلغ ۷ هزار تومان، برای مکان مورد نظر وقف و اهدا کنند.
 
تدینی بیان کرد: افراد پس از واریز مبلغ، باید فیش بانکی را به ادارات اوقاف شهرستان ها تحویل و تعداد کتاب خریداری شده را پس از مهر وقف و ثبت نام واقف دریافت کنند و به مکان مورد نظر تحویل دهند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار