تبریز؛

ایجاد درمانگاه تخصصی سرطان درشهرستان اهر

فرماندار اهر از راه اندازی درمانگاه تخصصی سرطان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ عابدی فرماندار اهر از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی این درمانگاه خبر داد و افزود: با اتمام عملیات ساختمانی این مرکز و تجهیز و راه اندازی آن خدمات درمانی مناسب برای بیماران سرطانی این شهرستان و شهرهای همجوار ارایه می شود.
 
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه آمار مبتلایان به بیماری سرطان روز به‌ روز در حال افزایش است، راه‌اندازی مرکز تحقیقات سرطان از نیازهای منطقه است تا بیماران این بخش بتوانند از خدمات مرکز به نحو احسن استفاده کنند.
 
فرماندار اهر از اولویت های سال جاری این شهرستان را توسعه مراکز بهداشتی درمانی و تقویت زیرساخت های درمانی عنوان و یادآوری کرد: در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و خدمت رسانی در حوزه سلامت، امسال برنامه های مختلفی تدارک دیده شده که از مهمترین آن ها ایجاد مراکز بهداشتی درمانی در مناطق حاشیه ای و محروم اهر و روستاهای این شهرستان است.
 
عابدی، سال 96 را سال پیگیری مطالبات این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان اعلام کرد و ادامه داد: یکی از نیازهای عمومی این شهرستان ایجاد فضای مناسب برای ارائه خدمات اورژانسی به شهروندان است.
 
وی گفت: عملیات اجرایی ساختمان مجهز اورژانس اهر از سال گذشته آغاز شده و نیمه اول سالجاری این پروژه برای خدمات مطلوب درمانی شهروندان به بهره برداری می رسد.
 
فرماندار اهر، توسعه خدمات درمانی را در روند معکوس مهاجرت مثبت ارزیابی و تاکید کرد: با شکوفایی ظرفیت های هر منطقه می توان نسبت به توقف مهاجرت امیدوار شد.
 
عابدی با بیان اینکه مردم دغدغه ای در بخش سلامت ندارند، خاطرنشان کرد: اعتماد عمومی نسبت به خدمات رایگان و با کیفیت بهداشتی و درمانی افزایش یافته است.
 
وی راه اندازی آموزشکده سلامت را از دیگر برنامه های حوزه درمانی، بهداشتی این شهرستان اعلام کرد و گفت: این مرکز نیز گامی عملی در تامین کادر درمانی و بهداشتی در حوزه سلامت و درمان در این شهرستان است.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار