مک‌کین: آمریکا در زمان اوباما قدرت بیشتری داشت

سناتور جمهوریخواه ایالت آریزونای آمریکا به این پرسش که آیا آمریکا در زمان اوباما قدرت بیشتری داشت، پاسخ مثبت داد.

مک‌کین: آمریکا در زمان اوباما قدرت بیشتری داشت
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ جان مک کین، سناتور جمهوریخواه ایالت آریزونای آمریکا گفت کادر ریاستی کشورش در زمان باراک اوباما قوی تر بود.

پایگاه اینترنتی آمریکایی هیل نوشت: وی به این پرسش که آیا آمریکا در زمان اوباما قدرت بیشتری داشت پاسخ مثبت داد.

مک کین که با صراحت از بسیاری از تصمیم های سیاست خارجی در دولت اوباما انتقاد کرده است، گفت: «تا آنجا که به کادر ریاستی آمریکا مربوط می شود باید بگویم واشنگتن در زمان اوباما قوی تر بود.»

مک کین زمانی که در انتخابات ریاست جمهوری سال 2008 به عنوان نامزد حزب جمهوریخواه شرکت کرد، از اوباما شکست خورد.

ترامپ اندکی پس از حملات تروریستی در لندن که هشت کشته و تعداد زیادی زخمی بر جای گذاشت، هفته گذشته در پیامی برای انگلیس، آشکارا از شهردار لندن انتقاد کرد.

از این سناتور ارشد همچنین پرسیده شد ترامپ چه «پیامی» به انگلیس داد.

مک کین که ریاست کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا را به عهد دارد، پاسخ داد: «فکر می کنید این پیام چیست؟ پیام این است که آمریکا نمی خواهد هدایت امور را داشته باشد. آنها در مورد قدرت آمریکا خواه در سیبری خواه در اقیانوس منجمد شمالی باشد، اطمینان ندارند.»

ترامپ پیام شهردار لندن به ساکنان این شهر را مبنی بر اینکه به سبب افزایش حضور نیروهای مسلح پلیس، نیازی نیست نگران نباشند، به شکلی غلط نقل قول کرد.

ترامپ همچنین از دو حمله اخیر در انگلیس برای ازسرگیری تلاش خود در جهت ممنوع کردن ورود آوارگان و مهاجران از چند کشور عمدتا اسلامی استفاده کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار