حجت‌الاسلام ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رئیس‌جمهور در ترکیب تیم اقتصادی‌ و فرهنگی دولت تجدید نظر کند/کابینه یازدهم تحرک لازم برای حل مشکلات را نداشت

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: تیم اقتصادی و فرهنگی دولت یازدهم کارآمد نبود و نتوانستند مشکلات مردم را حل و فصل کنند ضروری است تا رئیس‌جمهور در دولت دوازدهم در ترکیب این دو تیم تجدید نظر کند.

رئیس‌جمهور در ترکیب تیم اقتصادی‌اش تجدید نظر کند/"حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی" عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌هایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون ترکیب وزرای دولت دوازدهم، اظهار داشت: تیم اقتصادی و فرهنگی دولت یازدهم کارآمد نبود و نتوانستند مشکلات مردم را حل و فصل کنند ضروری است تا رئیس‌جمهور در دولت دوازدهم در ترکیب این دو تیم تجدید نظر کند.
 
وی ادامه داد: کابینه فعلی دولت با تجربه است اما به دلیل اینکه سالخورده هستند تحرک متناسب با تجربه‌شان را ندارند به اعتقادم باید آنان در جایگاهی مشورتی برای جوانان قرار بگیرند.
 
حجت‌الاسلام ابراهیمی با تاکید بر ضرورت تحرک بیشتر دولت دوازدهم در راستای حل مشکلات، تصریح کرد:  روحیه تحرک و فعالیت در جوانان جلوه بیشتری دارد در مجموع کابینه باید تغییراتی در راستای به کارگیری جوانان مجرب داشته باشد.
 
عضو شورای مرکزی جامع روحانیت مبارز گفت: لازمه اینکه بخواهیم به وضعیت بهتری دست پیدا کنیم این است که نیروهای متخصص و نسل جوان را  فراموش نکنیم و اگر جوان گرایی جزء روش‌های کار مسئولان باشد کارها با شتاب بیشتری انجام می‌شود.
 
وی پیرامون اظهاران برخی اصلاح‌طلبان درخصوص حذف مدیران دولتی که برای پیروزی رئیس‌جمهور در انتخابات گامی برنداشته‌اند، تاکید کرد: اینگونه اظهارات سنجیده و مناسب نیست متخصصین و مدیران کشور سرمایه‌های نظام اسلامی هستند و باید از توانایی آنان در جهت پیشرفت کشور بهره بگیریم.
 
ابراهیمی خاطر نشان کرد: انتخابات تمام شد اکنون باید رقابت‌ها به رفاقتی موثر برای حل مشکلات کشور و مردم تبدیل شود رئیس‌جمهور نیز براساس شایسته سالاری وزرایش را انتخاب کند و از پرداختن به حاشیه‌ها خودداری کنند چرا که به مصلحت نظام، کشور و مردم نیست.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار