اصفهان؛

مسائل زیست‌محیطی شهرک‌ها و نواحی صنعتی اصفهان در اولویت قرار گیرد

فرماندار اصفهان گفت: توجه به مسائل زیست‌محیطی شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان اصفهان همچون تخلیه زباله و نخاله‌ها و نظافت معابر نواحی صنعتی، باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد رضوانی فرماندار اصفهان در نشستی که پیرامون بررسی مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی شرق اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه علی‌رغم مسائل و مشکلات موجود، اقدامات مثبتی در راستای رفع مشکلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی شرق اصفهان صورت گرفته است، اظهار داشت: دستگاه‌های مربوطه باید نسبت به پیگیری مصوبات و تلاش در جهت اجرایی کردن آن‌ها اقدام و شرکت شهرک‌ها نیز نسبت به تعیین نماینده‌ای جهت پیگیری و بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی شرق اصفهان، اقدام کند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مسائل زیست‌محیطی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، افزود: توجه به مسائل زیست‌محیطی شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان همچون تخلیه زباله و نخاله‌ها و نظافت معابر نواحی صنعتی، باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

فرماندار اصفهان پیرامون تأمین روشنایی شهرک صنعتی ورزنه، گفت: 10 عدد پایه برقی باید توسط شرکت شهرک‌ها در بلوار ورودی شهرک نصب و تحویل اداره برق شود.

وی با اشاره به خدمات مربوط به گاز و انشعابات داخلی شهرک صنعتی ورزنه یادآور شد: شرکت شهرک‌ها باید نسبت به طراحی انشعابات داخلی اقدام کرده و در اسرع وقت جهت خدمات اجرایی مربوط به گازرسانی توسط شرکت گاز انجام و بهره‌برداری از آن توسط واحدهای صنعتی صورت پذیرد.

رضوانی درخصوص تأمین گاز مورد نیاز شهرک صنعتی اژیه نیز اذعان داشت: شرکت گاز درخصوص ایستگاه و ساختمان مورد نیاز و شرکت شهرک‌ها نسبت به اجرای شبکه داخلی شهرک باید اقدام کند.

فرماندار اصفهان درباره شهرک صنعتی رامشه نیز بیان کرد: اداره برق شهرستان، ضمن پیگیری موضوع و در راستای برطرف کردن مشکلات، ظرف مدت 2 هفته آینده، اقدام کند.

وی بر لزوم استقرار ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک صنعتی رامشه، تأکید کرد و افزود: شرکت شهرک‌ها باید نسبت به اتخاذ تدابیر لازم جهت استقرار شیرهای هیدرانت و کپسول آتش‌نشانی بزرگ همراه با وسایل حمل و نقل آن در محل مناسبی از شهرک، اقدام کند.

رضوانی درخصوص مخابرات و خدمات مورد نیاز شهرک صنعتی رامشه، عنوان کرد: شرکت شهرک‌ها باید از طریق مخابرات مشاوره و بررسی‌های فنی را انجام داده و با احصاء بهترین گزینه‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.

وی پیرامون نحوه واگذاری و خلع ید پلاک‌هایی که هیچ‌گونه اقدامی جهت ساخت و ساز آن‌ها نشده است، تصریح کرد: یکی از محورهایی که باعث رشد شهرک‌ها می‌شود، خلع ید اراضی واگذار شده است که بدون بهره‌برداری رها شده و جذب سرمایه‌گذار جدید است که باید با جدیت بیشتری به آن پرداخته شود.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.