میرسلیم:

حزب موتلفه برای همکاری با دولت برای پیشرفت کشور آمادگی کامل دارد

میرسلیم گفت: حزب موتلفه اسلامی برای همکاری با دولت بمنظور پیشرفت کشور و برطرف کردن مشکلات تحقق سیاست‌های کلی از جمله اصل ۴۴ آمادگی کامل دارد.

حزب موتلفه برای همکاری با دولت برای پیشرفت کشور آمادگی کامل داردبه گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بدنبال انتقاد رهبر معظم انقلاب در دیدار عصر دیروز (دوشنبه) با مسئولان کشور از دولت‌هاى گذشته نسبت به روند اجرای سیاستهاى اصل ۴۴ و تأکید معظم له بر جبران عقب‌ماندگی‌ها و با توجه به اعلام رئیس‌جمهور درخصوص ضرورت عبور از دوران انتخابات و دعوت دولت وی برای همکاری با دیگران به منظور پیشرفت ایران و ساختن آینده بهتر؛ مهندس سید مصطفی میرسلیم از آمادگی حزب مؤتلفه اسلامی برای کمک به دولت در این خصوص خبر داد.

وی در پایان جلسه دبیران این حزب گفت: حزب مؤتلفه اسلامی همواره نظریات کارشناسی خود را به دولت‌ها ارائه داده و امروز نیز آماده لبیک گویى به دعوت رئیس‌جمهور است.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: به نظر حزب یکی از مصادیق مهم کمک به دولت، یاری رساندن به آن برای برطرف کردن مشکلات تحقق سیاست‌های کلی اصل ۴۴ و اجرایی شدن هرچه سریعتر و بهتر آن است.

میرسلیم با بیان اینکه تحقق این تحول اساسی، مستلزم همدلی و همکاری_ملی است، گفت: در برنامه حزب مؤتلفه اسلامی به تکلیف هریک از قوا و نهاد‌ها در این مسیر دقت شده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار