مقایسه وضعیت جنگ در دوران بنی‌صدر و پس از آن از زبان رهبر معظم انقلاب +فیلم

ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب بارها توسط دشمنان داخلی و خارجی تهدید شده است اما همچنان استوار ادامه می‌دهد.

مقایسه وضعیت جنگ در دوران بنی‌صدر و پس از آن از زبان رهبری +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) کشورهای استعمارگر که تمامی منافع خود در ایران و منطقه را در خطر می‌دیدند با به راه انداختن جنگ تحمیلی علیه مردم انقلابی کشورمان افکار شوم خود را دنبال می‌کردند.
 
آمریکایی‌ها با همراهی تمامی متحدانشان حیوان دست آموز بعثی خود را راهی مرز‌های مقدس ایران اسلامی کردند تا بتوانند نظام نوپای ایران را به زانو درآورند اما  ضرب شصت قدرت ایمان و اراده‌ غیورمردان راه انقلاب را نچشیده بودند.
 
آمریکا و غرب که با حمایت مالی و تسلیحاتی از صدام سعی داشتند گزینه استعمار را در ایران حفظ کنند تنها به بعثی‌ها اکتفا نکردند و با حمایت از گمراهان داخلی اهداف شوم خود را می‌جستند.
 
بنی‌صدر که  در لباس نفاق و خیانت به اعتماد مردم و امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی اما با نقاب دلسوزی سعی داشت تا راهی برای نفوذ دولت‌های استعمارگر به داخل ایران باز کند.
 
وی  با کارشکنی در جبهه‌های جنگ بسیاری از عملیات‌ها را از اهداف خود دور  و موجب شکست  و شهادت بسیاری از جوانان این مرز و بوم می شد . امام امت که بارها به رئیس جمهور وقت هشدار داده بود پس از تصمیم مجلس به عدم کفایت سیاسی بنی صدر، وی را از ریاست جمهوری و فرماندهی کل قوا عزل میکند.
 
در ادامه ویدئویی را مشاهده میکنید که رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان امام جمعه تهران از خیانت های بنی صدر پرده بر می دارد.
 
دانلود فیلم
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.