غرضی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رئیس جمهور در دولت جدید طلبکارهای سیاسی قَدرتری دارد

وزیر سابق پست و تلگراف گفت: روحانی در این دوره طلبکارهای سیاسی قدرتری دارد که عمدتا انتظار دارند وزارتخانه‌های دولت دوازدهم را در دست گیرند.

عمحمد غرضی وزیر سابق پست و تلگراف در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با عملکرد کابینه دولت یازدهم اظهار داشت: بنده درباره تکالیفی چون تعیین وزرا که بر عهده دیگران است، صحبت نمی‌کنم و معتقدم که قضاوت درباره عملکرد وزارتخانه‌ها نسبی است.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم متشکل از مجموعه ستادهایی بود که آقای روحانی را در انتخابات 92  حمایت کرده بودند، یادآور شد: از آنجایی که دولت یازدهم دولتی متفرق و ناهماهنگ بود، تمام تلاش روحانی در این دوره ایجاد انسجام لازم در کابینه بود.

غرضی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت یازدهم هماهنگی لازم را نداشت، تصریح کرد:  آن تفرقه در دولت دوازدهم دیگر نمی‌تواند ادامه پیدا کند چرا که اقتدار روحانی به مراتب از دوره قبل بیشتر شده است.

وی با ابراز تاسف از اینکه روحانی در این دوره طلبکارهای سیاسی قدرتری دارد که عمدتا انتظار دارند وزارتخانه‌های دولت دوازدهم را در دست گیرند، اظهار داشت: روحانی بر اساس قول‌هایی که در زمان انتخابات به مردم داده باید شخصیت‌هایی را برای وزارتخانه‌ها انتخاب کند که به آن وعده و وعید‌ها متعهد باشند نه آنکه برای خودشان نظرات جداگانه ارائه دهند.

وزیر سابق پست و تلگراف با تأکید بر لزوم استوار ماندن روحانی بر سر وعده‌هایی که داده است، خاطر نشان کرد: روحانی در داخل رقبای زیادی دارد و اگر نتواند به وعده‌هایش عمل کند، کابینه دولت دوازدهم در میانه راه دچار مشکل می‌شود و وی در آن مقطع مجبور می‌شود کابینه را ترمیم کند که البته امیدوارم رئیس جمهور در این دوره بتواند رضایت عمومی را به دست بیاورد و مثل دولت‌های گذشته که در دور دوم ریاست جمهوری خود معمولا دچار مشکلات عدیده‌ای می‌شدند، نشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار