کرمانشاه؛

امورات مربوط به جوانان را بصورت جدی پیگیری می کنیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:امورات مربوط به جوانان را بصورت جدی پیگیری می کنیم.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در دیدار با فرماندار اسلام آباد غرب گفت:این سفر با هدف کمک به ورزش و جوانان شهرستان و بهبود فرآیندهای کاری صورت گرفته است.
حسینی افزود:شهرستان اسلام آباد غرب پس از کرمانشاه دومین شهرستان استان از نظر جمعیت و استعدادهای ورزشی است. حسینی تاکید کرد:علاوه بر کشتی در این شهرستان در رشته های دیگری نیز بسیار مستعد است.
وی با تمجید از حمایتهای فرماندار شهرستان از ورزش گفت:انتظار داریم همین حمایت از حوزه جوانان نیز صورت. حسینی افزود:متاسفانه استان کرمانشاه در ارزیابی های وزارت در حوزه جوانان رتبه پایینی دارد و نیازمند توجه خاص و وجدی است.
در این دیدار کریمی فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب ضمن خیرمقدم به مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و هیات همراه گفت:در ورزش و جوانان نیازمند تفکری نو و سیستماتیک هستیم و همین امر وظیفه دست اندرکاران این عرصه را دشوار تر کرده است.
وی افزود:کارهای بسیار خوبی در ورزش آغاز و انجام شده است که با بضاعت مالی ورزش و جوانان شایسته تقدیر است.
 فرماندار اسلام آباد غرب ادامه داد:این شهرستان از گذشته در بسیاری از رشته های ورزشی مطرح بوده است،که متاسفانه به دلایل مختلفی این روند ادامه نیافته است. کریمی در ادامه این شهرستان را مستعد در امر ورزش خواند و متاسفانه به دلیل عدم وجود انگیزه کافی در بین نوجوانان و جوانان بسیاری از این استعدادها هدر هدر می روند.
 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار