لرستان؛

انتصاب سرپرست جمعیت هلال احمر ازنا و دورود

در مراسمی که در سالن جلسات اداره کل بازرسی لرستان برگزار شد، «مهدی اصلانی» به عنوان سرپرست معاونت نظارت و بازرسی استان معرفی گردید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛سرپرست جدید معاونت نظارت و بازرسی استان با تشکر از حُسن اعتماد بازرس کل و مسئولان سازمانی در انتصاب خود به عنوان سرپرست معاونت نظارت و بازرسی کل استان اظهار امیدواری کرد با صداقت، همدلی، جدیت و پشتکار و دقت در بررسی‌ها و اظهارنظرهای بازرسی و قاطعیت در انجام وظایف در برخورد با مفاسد اداری و مالی و با اولویت قرار دادن رویکرد پیشگیرانه و اقدامات اصلاحی و با دعای خیر همکاران گرامی بتوانیم در انجام وظایف و دستیابی به اهداف سازمانی موفق باشیم.

وی در ادامه توفیق کار جمعی و موفقیت یک سازمان را نیازمند مشارکت و همدلی و تعامل اعضای سازمان دانست و گفت: به خصوص اینکه این سازمان مجموعه تخصصی و برخوردار از نیروهای متعهد با وظایف خطیر و حساس است. همان‌طور که حضرت علی (ع) فرمودند: «قدر الرجل علی قدر همّته» ارزش و منزلت هر انسانی به‌اندازه همت و اراده اوست.

در پایان این مراسم نیز، با لوحی از خدمات «محسن جانجان» معاون پیشین تقدیر شد.

شایان ذکر است در مراسم تودیع و معارفه ، محمدرضا اشرف بازرس کل، محسن جانجان معاون سابق نظارت و بازرسی، مهدی اصلانی سرپرست جدید معاونت نظارت و بازرسی استان، مصطفی کریمی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع، قاسمی سرپرست حفاظت و اطلاعات حضور داشتند.


انتهای پیام / د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار