کوهکن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تیم اقتصادی دولت محافظه‌کارانه عمل کرد/ضرورت هماهنگی وزرا در دولت جدید

نایب رئیس جبهه پیروان گفت: تیم اقتصادی روحانی در هنگام آغاز کار خود، حرف‌هایی می‌زدند اما در مرحله اجرا از آنها عدول کردند.

"محسن کوهکن" نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون ترکیب وزرای دولت دوازدهم، اظهار داشت: تیم اقتصادی حجت‌الاسلام روحانی در هنگام آغاز کار خود، از نظر تئوری اقتصادی حرف‌های می‌زدند که نوید موفقیت را می‌داد اما متاسفانه در مرحله اجرا از آنچه گفته شد عدول کردند و دولت در این حوزه به محافظه کاری روی آورد.
 
وی ادامه داد: در مودر پروژه‌های تملک زدایی، قصد داشتند آن دسته از پروژه‌ها را که بالای 80 درصد کارش پیش رفته است را خود دولت کامل کند و سایر پروژه‌ها را به مردم واگذار کنند که این فکر خوبی بود.
 
کوهکن با بیان اینکه متاسفانه واگذاری‌ پروژه‌ها به صورت جدی به مردم انجام نشد، اضافه کرد: امروز دولت برای تکمیل پروژه‌های خود به سراغ فروش اوراق رفته است و سپس برای پرداخت سود همین اوراق، باید دوباره اوراق جدید چاپ کند که این مساله دولت را بدهکارتر می‌کند.
 
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: با توجه به آنچه ذکر شد باید دولت در کابینه دوازدهم وزرایی را انتخاب کند که به معنای واقعی کلمه به اصول کارشناسی شده پایبند باشند و مشکلات کشور را با مُسَکِن فوری حل نکنند بلکه فکری اساسی برای رفع چالش‌های کشور بکنند.
 
وی تاکید کرد: اگر با تعامل سازنده مجلس و دولت قوانین خوبی هم به تصویب برسد اما مجریان قوی برای اجرا به کار نگیریم مسلما قوانین به درستی اجرا نمی‌شود.
 
دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان با بیان اینکه باید با حمایت از دولت مشکلات و چالش‌ها را برطرف کنیم، ادامه داد: رئیس‌جمهور مجموعه‌ای از وزرا و مدیران را انتخاب کند که با یکدیگر هماهنگ و برنامه محور باشند و توان لازم را برای پیشبرد کارها داشته باشند و روحیه انقلابی‌گری در آنان موج بزند.
 
کوهکن خاطر نشان کرد: رئیس‌جمهور و سایر همکارانش مولفه‌هایی را طراحی و تعریف کنند و براساس آن به عملکرد وزرا نمره بدهند البته ضروری است تا در تعریف مولفه‌ها جوان گرایی را هم لحاظ کنند تا دولت چابک‌تر بشود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار