نجابت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تیم فرهنگی دولت منفعلانه عمل کرد/ وزرای دولت دوازدهم باید فارغ از نگاه سیاسی انتخاب شوند

نماینده سابق مجلس گفت: در دولت یازدهم شاهد شکل‌گیری دو خط فکری متفاوت از هم بودیم که باید در دولت آتی اصلاح شود.

"حسین نجابت" نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون ترکیب کابینه دوازدهم، اظهار داشت: دولت دوازدهم باید از انسجام و تحرک بیشتری نسبت به دولت یازدهم برخوردار باشد، رئیس‌جمهور در دوران رقابت‌های انتخاباتی، وعده جوان‌گرایی و تحرک بیشتر را به مردم داد که امیدواریم به آن عمل کند.
 
وی ادامه داد: در دولت یازدهم شاهد شکل‌گیری دو خط فکری و دو نوع سلیقه متفاوت از هم بودیم که با یکدیگر هماهنگ نبودند، این مساله باید در دولت آتی اصلاح شود.
 
نجابت با اشاره به صحبت‌های رئیس‌جمهور در مراسم افطاری مسئولین با مقام معظم رهبری، اضافه کرد: حجت‌الاسلام روحانی در آن مراسم افطاری اعلام کرد که ما دست کمک به سوی همه جناح‌ها دراز می‌کنیم؛ به اعتقادم باید این مسئله مهم در کابینه متجلی شود و وزرای دولت دوازدهم باید فارغ از نگاه سیاسی و براساس شایستگی و تخصص انتخاب شوند.
 
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد وزرای دولت یازدهم را نمی‌توان فارغ از رویکرد دولت ارزیابی کرد چرا که ممکن است افراد شایسته و متخصص در کابینه زیاد باشند اما به دلیل رویکرد دولت، نتوانسته باشند موفق عمل کنند.
 
وی پیرامون عملکرد تیم فرهنگی دولت، خاطر نشان کرد: اساسا دولت یازدهم در حوزه فرهنگی فعال نبود و بیشتر منفعلانه عمل کرد تلاش آنان در جهت راضی نگه‌داشتن، برخی عناصر در دستگاه‌های فرهنگی بود و این رویکرد مناسبی برای یک دولت نیست.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار