کرمانشاه؛

امسال بیش از 3 هزار دانش آموز در مدارس شاهد استان پذیرش می شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امسال در مجموع 3 هزار و 200 دانش آموزان در پایه های مختلف تحصیلی در مدارس شاهد پذیرش و ثبت نام می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سلیمان محبی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار داشت: دانش آموزان پایه هفتم از اول تا چهاردهم تیرماه سال جاری برای ورود به مدارس شاهد با ورود به سامانه WWW. Saja.medu.ir اقدام به ثبت نام موقت  در این مدارس کنند.

 محبی گفت:  دانش آموزان پایه دهم نیز از هفتم تا بیستم تیرماه می توانند اقدام به ثبت نام کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان میان پایه ( کلاس دوم تا ششم ابتدایی، پایه های هشتم، نهم دوره ی اول متوسطه،  یازدهم و پیش دانشگاهی دوره ی دوم متوسطه ) از 10 مرداد ماه ثبت نام موقت خود را انجام دهند.
 
وی در ادامه گفت: برای ثبت نام پایه های ورودی، دانش آموزان متقاضی با ورود به سامانه ثبت نام مدارس شاهد با وارد کردن کدملی و سریال شناسنامه فرم امتیاز بندی را تکمیل کنند و براساس ظرفیت مدارس شاهد و برخورداری از امتیاز بالای تحصیلی و تربیتی پس از ثبت نام موقت در این مدارس ثبت نام شوند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ابراز داشت: برای تحصیل در مدارس شاهد فرزندان خانواده شهدا، جانبازان، رزمندگان، نوادگان شهدا و برگزیدگان مسابقات علمی، ورزشی، قرآنی، فرهنگی و هنری در اولویت هستند.
 
محبی تصریح کرد: ثبت نام موقت دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول تا پانزدهم خرداد ماه ادامه داشت که تا 20 خرداد ثبت نام موقت آنان تمدید شد، ما در نواحی سه گانه شهر کرمانشاه دارای 17 مدرسه شاهد هستیم که شامل ۶ دبیرستان دوره ی اول، پنج دبیرستان دوره ی دوم، 6 دبیرستان فعال در دوره دوم است.
 
وی با اشاره به امتیاز فرزندان فرهنگیان و کارکنان بنیاد شهید برای ثبت نام در مدارش شاهد، اظهارداشت: این دانش آموزان براساس امتیازبندی پذیرش و جذب می شوند و براساس کلاس هایی که برای هر مدرسه تعریف شده دانش آموزان متقاضی بیش از حد ظرفیت نیز براساس امتیاز ثبت نام می شوند.
 
انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار